29(Part 2)

268 11 0
                                    

Baekhyun

Uçaktan indiğimizde, şimdi neredeyiz diye sordum. "Paris'e hoş geldin aşkım!" dedi. İnanamadım, Paris hep gitmek istediğim yerdeyiz!

"Teşekkür ederim teşekkür ederim!" Ona ölümüne sarılırken dedim.

"Hoşuna gideceğini biliyordum" desi elimi tuttu ve bizi bekleyen bir kişinin bulunduğu havaalanının önüne doğru yola çıktık.

"Chanyeol Park mı?" biri sordu.

"Evet benim" adamlar başlarını salladılar ve onu takip etmelerini söylediler.

Bavullarımız bagajda arabaya bindik, "Bunu nasıl planladın?"

Chanyeol'e telefonuyla uğraşırken sordum. "Bu bir sır." dedi sırıtarak. Durduk ve süper pahalı görünen bir oteldeydik.

Arabadan indik ve içeri girdik ve vay bu mayınlı mayın patlamasıydı. Çok güzeldi ve hiçbir sözüm yok. Ön hanım tatlı bir sesle. "İşte odanın anahtarı, kalmanın keyfini çıkar." dedi.

"Bu çok güzel." dedim odamıza girerken.

"Çok güzel ama senin kadar güzel değil Park Baekhyun." dedi Chanyeol kollarını etrafıma sararak. Tekrar söyleyeceğim, bu adamı ölesiye seviyorum.

———

Chanyeol

Baekhyun'un sürprizini sevmesine sevindim, onu son derece mutlu görmek beni mutlu ediyordu. "Baekie listende ilk sırada ne var?"

"Hmm, şimdilik dinlenelim lütfen" diye sordum, o köpek gözleriyle ben de hayır diyemeyeceğimi biliyordu.

"Elbette yapabiliriz" dedim  yanında yalan söylüyordu. Baekhyun bana dönerek.

"Bu balayını planladığınız için tekrar teşekkür ederim, bu şimdiye kadarki en iyi sürpriz" dedi. "Hoş geldin, sizinle tanıştığımdan beri Paris'e gitmek isteyeceğinizi hemen anladım" dedim elimi beline koyarak.

"Baekhyun seni yine ölümüne seviyorum başıma gelen en güzel şey" dedim .

"Ve sahip olacağım en iyi kocanım" dedi bana sarılıp. Dostum, daha iyi bir koca isteyemezdim.

Chanbaek 's Daughter ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin