~ 9 ay sonra ~
Jae
Dokuz ay o kadar hızlı geçti ki kız kardeşim bu ay her an doğum yapabilirdi.
"Hey Jae, amca olmak için heyecanlı değil misin?" Arkadaşım Bo-Ra sordu, iç çekip dolabımı kapattım.
"Eh sanırım." sınıfa giderken dedim.
Okul günü sona erdi ve arkadaşlarım Dae-Hyun, Hee-Joon, Jun-Young ve Min-Chul ile takılmaya karar verdim.
Grubumuzun kızları var ama ayrı takılmaya karar verdiler.
"Hey hadi sinemaya gidelim." dedi Hee-Joon, hepimiz aynı fikirdeydik ve sinemaya gittik.
"Hangi filmi izlemek istersiniz?"dedi Min-Chul.
"Hmm, Avengers EndGame'e ne dersin?" diye sordu.
"Tamam, bu filmin iyi olduğunu duydum." dedi Jun- Young.
Filmden sonra.
"Yo, bu çok iyiydi!" dedi Dae-Hyun.
"Biliyorum, şimdi ne yapmak istersiniz?" Diye sordum, evde olmam gerektiğini unuttum ama arkadaşlarımla eğlenmek zorundaydım.
"Hâlâ öldürmek için vaktimiz olduğundan alışveriş yapalım." dedi hepimiz aynı fikirdeyiz ve bazı mağazalara girdik.
———
Baekhyun
Saate baktım ve geç olduğunu gördüm, Jae'nin dışarı çıkması için geç oluyordu.
"Chanyeol, Jae'nin dışarıda olması beni endişelendiriyor." dedim.
"Merak etme, hemen şimdi onu arayacağım." dedi Chanyeol bana diğer odaya girerken.
Sabırla oturma odasında bekliyordum, Chanyeol oturma odasına geri geldi ve yanıma oturdu.
"Hemen geri döneceğini söyledi." dedi kollarını etrafıma sarıp.
"Sana endişelenecek bir şey olmadığını söylemiştim." dedi boynumu öptü.
"Biliyorum, onun için endişeleniyorum." dedim ona.
Sonra Chanyeol'ün telefonu çaldı "Kim o?" Anımızı mahvediyordu.
Ona sordum, " Jae-Jin." dedi kalkıp mutfağa girdi.
Yine oturup bekledim."Baek hastaneye gitmemiz gerekiyor Kyung-Mi doğum yapıyor." dedi Chanyeol elimi tutarak, aman tanrım doğum yapıyordu!
Hastaneye gittik ve Jae'ye söylemeyi unuttuk.
———
JaeEve döndüm ve evde kimse yoktu, bu tuhaftı. Okul çantamı kanepenin yanına koydum ve Jang-Mi'ye mesaj atarken kanepeye oturdum.Ona mesaj atarken babam beni aradı.
•
Chanyeol: "Merhaba?"
"Jae,appan ve ben hastanedeyim."
"Her şey yolunda mı?"
"Kız kardeşin doğum yapıyor şimdi seni alacağım."
"Tamam, dışarıda bekliyor olacağım."
Dışarıda babamın beni almasını bekliyordum, 16 yaşında amca olacağım! Babamı gördüm ve arabaya bindim.
"Gitmem gerekiyor mu?" diye sordum.
"Evet, kardeşin doğum yapıyor." dedi babam, iç çektim ve pencereden dışarı baktım.
Hastaneye vardık bekleme odasında oturuyorduk, "Peki neden dışarıda biraz geç kaldığını açıklamak ister misin?" Appa sordu.
"Sadece arkadaşlarımla takılmak istedim." dedim koltuğa yaslanarak.
"Ama bana veya babana nerede olduğunu söylemeliydin." dedi Appa.
"Biliyorum ve özür dilerim unuttum." dedim.
"Park ailesi?" Doktor appa ve babam ayağa kalkarken söyledi , ben sadece oturuyordum.
"Hadi gidelim Jae." babam dedi. yavaşça arkalarından takip ediyordum, görünüşe göre kız kardeşimin içinde olduğu odaya gidiyorduk.
Herkes bebeği görürken ben sadece kapının yanında bekliyordum.
"Jae, yeğeninle tanış." Kyung-Mi, yeğen kelimesinden utanırken söyledi.
"Jae, bu Tae-Joon." Bebeğe bakıyordum, yani oldukça şirin sanırım.
"Onu tutmak ister misin ?"
Kız kardeşim "İyi misin?" diye sordu.
Dürüst olmak gerekirse çocukları tutmaktan korktuğumu söyledim.
~ 1 Hafta sonra ~
Bebek artık bir haftalık ve ben ona alıştım, babalarım yeğenimle fotoğrafımı çekiyorlardı. Arkadaş grubum yeğenimi görmek için buradaydı.
"Aww Jae onunla çok tatlı görünüyorsun." dedi Jang-Mi, gözlerimi ona çevirdim.
————
Chanyeol
Oğluma gülümsedim , nihayet onun bir dayı olmasına sevindim.
"Jae'nin bebeğe alışmasına çok sevindim." dedi Baekhyun, gülümsedim ve kolumu omzuna doladım.
"Ben de Baekie." dedim ona.Jae'nin arkadaşlarını izliyorduk.
Kyung-Mi, başka bir çocuğumuz olacağını duyurduğumuzda çok mutlu olmuştu.
"Seni seviyorum Baekhyun." dedim dudaklarını öptüm.
"Ben de seni seviyorum." dedi , ikimiz de Jae'yi izlerken kollarını belime doladı.
———
Düzenlendi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chanbaek 's Daughter ✔
FanfikceChanyeol, 26 yaşında, büyük bir şirketin CEO'su. Baekhyun, 20 yaşında bir üniversite öğrencisidir. Chanyeol ve Baekhyun 3 yıldır çıkıyor. Baekhyun hamile belirtileri gösterince ne olur? Chanyeol destekleyici mi olacak yoksa Baekhyun'dan sonsuz...