15 yıl sonra
Baekhyun
Zaman o kadar hızlı geçti ki Kyung-Mi'den , şimdi 21 yaşında, Jae ise 16 yaşındaydı. İlk çocuğumuzun oradan ayrıldığını görünce üzüldüm, sanki yeni doğmuş gibi hissettim.
Kyung-Mi fotoğrafçı olarak çalışıyor ve Jae hala okula devam ediyordu.
"Baba işte karnem." Jae'nin Chanyeol’le konuştuğunu duydum.Tüm notlarına baktım.
"Aferin."
"Aferin böyle devam et." dedim Jae büyüdü ve çok tatlı,akıllı bir çocuk oldu.
"Ben ödevime başlayacağım." dedi odadan çıktı.
"16 yaşında olduğuna inanamıyorum." dedim Chanyeol'a.
"Ve zamanın hızlı geçtiğine de inanamıyorum." dedi. İç çektim ve tüm anıları hatırladım.
"Ne düşünüyorsun?" Chanyeol'u duydum, ona sarıldım.
"Sahip olduğumuz tüm anıları." dedim ona gülümseyerek.
"Pekala, daha fazlası var." dedi .
"Seninle evlendiğim için hala çok mutluyum." dedim ona dudaklarını öperken .
Gülümsedi"Ve seninle tanıştığıma çok sevindim ve seni benim yaptım." dedi
Kyung-Mi geleceği için yataktan kalktım, bize bir sürprizi olduğunu söylemişti.
Jae'nin odasına girdim."Hey Jae, ablan yakında burada olacak." dedim,
"Tamam, ödevimi neredeyse bitirdim." dedi.
"Yardıma ihtiyacın var mı?"
"Hmm evet aslında var." dedi, ona gidip neye ihtiyacı olduğuna baktım.
"64'ün karekökü nedir?"
"8." dedim .
"Ohh tamam teşekkürler baba." dedi ve ödevini toplamaya başladı
"Sorun değil." dedim ona oturma odasına girerken.
Chanyeol, bilgisayarındaki ve kulaklığını takan Jae ile birlikte oturma odasında bana katılıyordu.
Tipik bir genç, "Kyung-Mi ne zaman geliyor?" Chanyeol sordu.
"Hmm o söylemedi." dedim ona. Kyung-Mi uzun zamandır erkek arkadaşı vardı ve çocukluk iyi arkadaşıyla evlendi, onunla lisede çıkmaya başladı, 20 yaşında onunla evlendi ve sonra onun yanına taşındı.
Kapı zilinin çaldığını duydum, kanepeden kalkıp kapıya gittim
"Merhaba baba." Kyung-Miley, ona gülümsedim ve içeri girmesine izin verdim.
"Kyung-Mi ve Jae-Jin'i görmek çok güzel."
"Seni de görmek güzel baba. "dedi Jae-Jin bana.
——
JaeKız kardeşimi ve kocasını gördüm, ayağa kalkıp dizüstü bilgisayarımı ve kulaklıklarımı sehpanın üzerine koydum.
"Hey Jae nasılsın?" Jae-Jin bana sordu.
"Ben iyiyim ya sen?" Diye sordum. Ona geri sordum.
İlk tanıştığımda Jae isminin aynı olması garipti ama ailedeki herkes ona sadece kafa karıştırıcı olduğu için Jin diyordu.
"İyiyim ve okul nasıl gidiyor?"
"Sorun değil, sanırım iyi notlar alıyorum." dedim.
"Bu harika." dedi.
Sadece kanepeye geri döndüm ve hepsinin bir şey hakkında konuşmasını seyrettim, bu yüzden sadece oyun oynadım.
"Hey Jae yemek hazır, yemek ye." Babamın mutfaktan bağırdığını duydum, mutfağa gidip yemek masasına oturdum, babam Kyung-Mi'nin en sevdiği yemeği hazırlamıştı.
"Peki küçük kardeşim, tek çocuk olmak nasıl ?" Kız kardeşime baktım omuz silktim.
"Eh, huzurlu." dedim sırıtarak.
"Ve senin hala aynı düşüncedeyim genç kardeşim." dedi onun yorumuna gözlerimi devirdim.
Akşam yemeğinden sonra herkes oturma odasına girdi, dizüstü bilgisayarımı ve kulaklığımı alıp ebar taburesine oturdum ve oyunumu oynamaya devam ettim çünkü hepsi muhtemelen bir şeyler konuşacaklardı.
Herkes bana bakarken "Jae buraya gel." dedi Kyung-Mi. İç çekip oyunumu duraklatıp bar taburesine bıraktım.
Sahip olduğumuz tek sandalyeye oturdum."Tamam o zaman Jae-Jin ve ben bir duyuru yapmalıyım." Kyung-Mi dedi
"Tamam nedir?" Babam sordu.
"Hamileyim."
Başımı vurdum, bekle ne ?!
"Aman Tanrım, tebrikler!" Her iki babam da ona sarılıyordu ve ben sadece kendi kız kardeşimin söylediklerini anlamaya çalışarak oturmaya devam ediyordum.
" Jae için mutlu değil misin?" Başımı kaldırıp babama "Uh evet um tebrikler." dedim ve iki elini sıktım.
16 yaşında amca mı olacağım ?! Ve kız kardeşim sadece 21 yaşında, ama tanrım ?!
———
Düzenlendi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chanbaek 's Daughter ✔
FanficChanyeol, 26 yaşında, büyük bir şirketin CEO'su. Baekhyun, 20 yaşında bir üniversite öğrencisidir. Chanyeol ve Baekhyun 3 yıldır çıkıyor. Baekhyun hamile belirtileri gösterince ne olur? Chanyeol destekleyici mi olacak yoksa Baekhyun'dan sonsuz...