Chanyeol
Bugün Baekhyun'a sürpriz yapmak istedim, yıldönümümüzdü. Erken kalktım ve ona bir süre en sevdiği yemeği pişirdim. Daha sonra yemeği bir tepsiye koyup merdivenlerden yukarı çıktım. Baekhyun'un uyandığını gördüm.
"Günaydın Baekie" Tepsiyi yere koyarken dedim.
"Günaydın Chanie." Baekhyun bana gülümsedi.
"Sana kahvaltı yaptım." dedim .
Baekhyun "Teşekkür ederim ama sen de yapmadın." dedi.
"Ben de istedim, yıldönümümüz olsun bu günü özel kılmak istedim." dedim.
"Peki bugün ne yapacağız?" Yemeğini yerken sordu.
"Peki bu bir sürpriz, sadece beklemelisin." dedim.Sürprizlerden nefret ettiğini bilerek surat asmıştı. Baekhyun yemek yemeyi bitirirken hızlıca duş aldım.
Banyodan çıktım ve tepsiyi ondan aldım, “git hazırlan, bir yere gidiyoruz.” dedim, başını salladı ve tuvalete yöneldi. Öğle yemeğimiz için bir sepet hazırladım.
Baekhyun merdivenlerden indi, "Chanie, Kyung-Mi ne olacak?" diye sordu.
"Endişelenme, Kai ve KyungSoo ona bakmayı kabul etti, ben de onu evlerine bıraktım."
Baekhyun'u daha az endişelendirmek için. Başını salladı ve biz kapıdan çıktık. Arabaya bindik ve hedefimize doğru sürmeye başladım.
"Nereye gidiyoruz?" Baekhyun sordu.
"Hmm göreceksin." dedim yola konsantre olurken.
Sinirlenerek sızlandı, "ah, sakin ol, planımdaki şeye şaşıracaksın." dedim.
Yolculuğun geri kalanı sessizdi, tek nedeni Baekhyun'un uykuya dalmasıydı sanırım bebek onu geceleri uyutmuyordu.
Öğlen yemeği yiyeceğimiz yere ulaştım, buraya gelmem 3 saat sürdü ve saat 11 idi.
"Hey Baekie geldik.” dedim onu hafifçe sallayarak.
Gözlerini açtı ve esnedi, "neredeyiz?" Esnerkem dedi.
"Güzel bir park buldum." dedim.
Etrafta dolaştık ve güzel bir ağacın altına oturduk. "Aç mısın? Diye sordum, hevesle başını salladı.
Baekhyun
Chanyeol sepetten yemeği çıkardı ve yedik."Yemek lezzetli."dedim.
" Beğenmene sevindim. "dedi. Chanyeol harika bir aşçıydı, bütün yemekleri gerçekten çok iyi.
"Bu park çok güzel ve huzurlu." Ben oturduğum yerden etrafa bakarak dedim .
"Güzel değil mi, ama en güzeli sensin." dedi.
"Seni çok seviyorum Park Chanyeol." dedim.
"Ben de seni seviyorum, yakında Park Baekhyun olacağım." dedim. Geri kalan zaman parkta kaldık ve şimdi saat 5 oldu zaman hızlı geçiyordu .
Her şeyi toparladık ve arabaya geri döndük. Chanyeol araba kullanmaya başladı ve nereye gittiğimizi bilmek istedim, ama sorarsam bunun bir sürpriz olduğunu söyleyeceğini hissettim.
Güzel bir otele park ettik, yerleştik ve odamıza geçtik.
"Şimdiye kadarki en güzel yıldönümü." dedim sırıttı ve "Daha bitmedi." dedi beni öptü.
————
Düzenlendi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chanbaek 's Daughter ✔
FanfictionChanyeol, 26 yaşında, büyük bir şirketin CEO'su. Baekhyun, 20 yaşında bir üniversite öğrencisidir. Chanyeol ve Baekhyun 3 yıldır çıkıyor. Baekhyun hamile belirtileri gösterince ne olur? Chanyeol destekleyici mi olacak yoksa Baekhyun'dan sonsuz...