03

1.5K 58 0
                                    

A / N: Bu bölüm şimdi günümüzde...

Chanyeol

Önemli kağıt işleri üzerinde çalışıyordum.  Geçen yıl Baekhyun benimle yaşamaya karar verdi ve şimdi bu kararı verdiği için gerçekten mutluyum. 

Baekhyun'un ailesinin nadiren evde olduğunu öğrendim, bana sık sık yalnız hissettiği için benimle yaşamaktan mutlu olduğunu söyledi. 

Dürüst olmak gerekirse, malikanemde kendimi yalnız hissettim ama Baek bana taşınacağını söylediğinde hepsi geri döndü.

Sekreterim. "Bay Park, 10 dakikaya katılmanız gereken bir toplantınız var." dedi.  Başımı salladım ve onu gönderdim. 

İç çektim, bu bu haftaki 10. toplantıydı.  Baekhyun'a geç kalabileceğimi söyleyerek mesaj atmaya karar verdim, bu beni üzdü.

Toplantım bittikten sonra eşyalarımı topladım ve asansöre yöneldim.  Otoparka girdikten sonra Baekhyun'a tekrar mesaj attım ve ofisten çıkacağımı söyledim. 

Arabama bindim ve gittim. Motoru kapattım ve evde olduğum için mutlu olduğum için gülümsedim. 

"EVDESİN CHANYEOL !!"  Baekhyun çığlık attı ve bana doğru koştu. 

Gülümsedim ve kolumu beline doladım, bana baktı ve ona bir öpücük verdim. "Seni böyle gördüğüme sevindim." gülümsemem sırıtmaya dönüştü. 

Gülümsedi ve başını salladı.  "Peki bütün gün ne yaptın?"  Diye sordum. 

"Yarınki bir sınava çalıştım" dedi,

"Bütün gün çalıştın mu?"  Başını salladı, ara vermemesine şaşırdım. 

"Gerçekten hızlı bir duş alacağım, tamam mı?"  Baekhyun'un başını salladı ama beni odamıza kadar takip etti. 

"Benimle duş almak ister misin?"  Dönerken dedim, çok kıpkırmızı olduğunu gördüm ve başını salladı. 

Baekhyun

Chanyeol onunla duş almak isteyip istemediğimi sorduğunda kırmızıya döndüm, ona sormaya utandım. Şu anda Chanyeol durularken kuruyordum. 

"Baek bana bir havlu verir misin?"  Chanyeol duştan çıkarken sordu. 

Ona bir havlu verdim ve kaslarına bakmadan duramadım. Gülümsedi ve "Beğendiğin bir şey mi görüyorsun?" Dedi. 

Kızardım ve uzağa baktım.  Kıkırdadı ve yanıma geldi, kollarını arkadan doladı ve boynumun arkasını öpmeye başladı, ona doğru eğildim. 

Küçük kıkırdamasından nefesini hissedebiliyordum.  ndan sonra çekip saçlarımı kurutmaya başladı,

"Chanyeol bunu kendim yapabilirim" diye mızmızlandım. 

"Ama sana yardım etmek istiyorum" dedi somurtarak. 

Tüm söylediğim "iyi".demek oldu.

Ondan sonra yatakta kucaklaştık ve uykuya daldık.  Chanyeol ile tanıştığıma çok mutluydum.

—————
Düzenlendi

Chanbaek 's Daughter ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin