34

263 9 0
                                    

~ 5 yıl sonra ~

Baekhyun

Kyung-Mi şimdi 6 yaşındaydı!  Şimdi okula kaydoldu ve çok mutlu, arkadaşları oldu ve öğretmenleri onun çok iyi bir öğrenci olduğunu söylüyordu.

 Ama Kyung-Mi şu anda tek çocuk değildi, evet beni duydun, şimdi bir yaşında bir oğlum var!  Adı Park Kyung-Jae, çok sevimli.  Sadece Kyung-Jaw'a baktığımda bana Kyung-Mi'yi bir yaşındayki halini hatırlattı.

Kyung-Mi erkek kardeşini gerçekten seviyordu, onunla anlaşması harika bir şeydi.  Chanyeol çok uzak olmayan Japonya'da gerçekleşen arkadaşlarının düğünü için gitmek zorunda kaldığı için üzüldüm, çocukları bırakmak istemediği için gitmesini istemedim.

"Baek, idare edebileceğinden emin misin?"  Chanyeol bavulunu almaya başlarken bana sordu.

"Evet Chanyeol yapabilirim." dedim bir gülümsemeyle.  Ailem bir süre evde kalmaya karar verdi çünkü Chanyeol'u havaalanına götüreceğim.

Kyung-Mi'nin arkadaşlarından biri vardı, bu yüzden Chanyeol ve ben Kyung-Jae'yi yanımıza aldık. 

Kyung-Jae'yi alırken Chanyeol'e "Pekala acele et ki uçağa geç kalmayalım." dedim Arabaya gidip Kyung-Jae'yi koltuğuna koydum.

Sürücü koltuğuna yöneldim, bugün bebeğimizi doktor randevusuna götürmek zorundaydım.

"Neden arabayı sen kullanıyorsun?"  Chanyeol şakacı bir surat asmasıyla arabaya binerken sordu, gülümsedim ve ona bir öpücük verdim.

"Çünkü sen çok yavaşsın." dedim gülerek.  Havaalanına gidiyorduk.

"Baek şimdi emin misin-" Onu öpücük ile  kestim.

"Evet Chany İyi olacağım, ailem benle  kalıyor." dedim ona.

Başını salladı ve Kyung-Jae'nin olduğu kapıyı açtı.  Ona bir öpücük verip kapıyı kapattı ve bana veda etti.

"İndiğimde seni arayacağım veya mesaj atacağım, tamam mı?"  Başımı sallayıp kucakladım ve gitmesini izledim.

Arabaya bindim ve Kyung-Jae'nin yıllık kontrolü için doktor ofisine gitmeye başladım.  Dışarı çıktım ve şükürler olsun güzel bir gün, yağmur yok, sadece parlamıyordu.

Kyung-Jae'yi alıp ofise girdim ve hoş bir kadın tarafından karşılandım.  Doktor randevusunun Kyung-Mi'nin bir yıllık muayenesinden daha iyi gittiğini söyleyebilirdim.

Kyung-Jae'yi araba koltuğuna oturttum ve ben de sürücü koltuğuna oturdum. Önüme bir araba çıkıp bana  çarptığında eve gitmek üzereydim, ve çarpıştığımızda bayıldım....

—————
Düzenlendi

Chanbaek 's Daughter ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin