31

267 10 0
                                    

~ Bir yıl sonra ~

Baekhyun

Dang, ilk çocuğumu doğuralı bir yıl oldu ve düğünümüzün üzerinden bir yıl geçti. Kyung-Mi'nin sadece aylık olduğu zamanlardaki fotoğraflara bakıyorum. Resimlere gülümsedim, şimdi o bir yaşında ve artık emeklemiyordu. Kyung-Mi'nin bu kadar hızlı büyümesi beni üzüyordu.

"Baekie? Neredesin?" Chanyeol'un adımı çağırdığını duydum.

"Yatak odamızdayım" diye bağırdım, resimlere bakmaya devam ederken ayak seslerini duydum.

"Hey ne yapıyorsun?" Chanyeol yatakta bana katılırken sordu.

"Sadece bazı resimlere bakıyorum" dedim, kollarını belime dolayıp boynumu öpmeye başladı.
Chanyeol başını omzuma yaslarken, "Bir yılın bu kadar hızlı geçtiğine inanamıyorum" dedi.

"Evet" dedim iç çekerek.

"Ama Hey, daha güzel anılar yapacağız değil mi?" Chanyeol dedi . Cevap olarak başımı salladım.

"Baek, sana başka bir çocuk istediğimi sorsam?" Kafamı Chanyeol'e çevirdim ve sorusu karşısında şok oldum.

"Chanie bilmiyorum" dedim, resimler kitabına sırtımı döndüm. Kitabı kapattım ve sadece başımı aşağıda tuttum.

"Baek seni yapmak istemediğin bir şeyi yapmaya zorlamıyorum, sadece benimle başka bir çocuk sahibi olmak ister misin diye soruyorum." Biraz elimi sıkarken diğer elinin kalçamdayken söyledi.

"Bilmiyorum, yani evet seninle başka bir çocuğa sahip olmayı çok isterdim ama bu sadece tüm süreç .." Geride bıraktım ve aptal hormonları yeniden ağlama dürtüsüne sahip olduğumu anlamıyorum .

"Baek beni dinle, daha da gençleşmiyorum, evet bu benim hayalim çocuk sahibi olmak ve evlenmek. Ama gerçekten seni başka bir çocuğa sahip olmaya zorlamıyorum, senin seçimin zorlayamam" yanağımı öptü.

Gözyaşları yanaklarımdan aşağı akmaya başladı, evet bir bebek daha yapmak istiyorum ama sadece korkuyorum. Chanyeol ağladığımı fark etti ve gözyaşlarımı silip bana sarıldı.

"Baek aşkım ağlamaya gerek yok" dedim, göğsüne sokuldum, kokusu beni sakinleştiriyordu.

Chanyeol

Baekhyun'u korktuğu bir konu yüzünden ağlattığım için şimdi kendimi kötü hissediyorum. "Hadi Baek gözyaşına gerek yok" dedim onu ​​silerek.

Bana baktı ve sonra başını göğsüme koydu. Sakin olduğunu anlayana kadar böyle kaldık. "Tatlı yavrularım nerede gülümsüyor?" Ona gülümseyerek söyledim çünkü ben gülümsersem o da gülümserdi.

Sonunda bana ufak bir gülümsemeyle "işte burada" dedim onu ​​öptüm.

"Chanie?" Ona baktım.

"Hm" bir şey söylemek istiyormuş gibi görünüyordu.

"Bir ara bebek meselesini düşünmeye zaman verebilir miyim?"

"Seni zorlamayacağım tabii ki dediğim gibi yapabilirsin" dedi gülümseyerek.

"Ama başka bebek sahibi olmak istemiyorsan sorun değil. Kyung-Mi ve senden memnunum" dedim sırtını ovuşturarak.

"Ben bebek değilim" dedi gömleğime.

"Gerçekten?" Sırıtarak dedim.
"Benim gözümde sen öylesin" dedim onunla dalga geçerek.

Numara yaptığım "o can yakan" şakacı bir şekilde vurdu.

Gözlerini devirdi ve bana yalan söyledi.

"Seni seviyorum Chanyeol" dedi bana sarılarak.

"Ve ben de seni seviyorum koca bebek" dedim biraz güldü ve yine şakacı şekilde bana vurdu.

Chanbaek 's Daughter ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin