Chanyeol
Parlak ve erken uyandığım, Baekhyun'u hala uyuduğumu gördüm, onu kafasına öptüm ve yatağımdan çıktım, Kyung-mi'nin odasını hala uyuduğumu görünce ve kapıyı kapattım.
Odamıza geri döndüm ve Baekhyun güne hazırlanmak için.
Baek ve Kyung-mi ve kendim için kahvaltı yapmak için aşağı indim. Sadece yumurta, pastırma ve krep olan klasik bir Amerikan kahvaltısı yaptım. Saate baktım ve sabah 8'i gördüm .
Kahvaltı yapmayı bitirdim ve Baekhyun Kyung-Mi ile geliyordu, "Hey uykulu kafa" biraz güldüm, "Günaydın Chany" dedi.
"Appa" Kyung-Mi, kucağıma Gelmek için ellerimin bana doğru uzatıyordu .
Ona yürüdüm ve onu Baekhyun'dan aldım."Size kahvaltı yaptım" otururken Kyung-mi oturduktan sonra.
"Vay, gerçekten chany zorunda değildin" dedi. "Ama uyurken tümü çok huzurlu göründüğünü istedim" dedim.
Kahvaltıdan sonra Kyung-Mi'yi HunHan'ın evine götürmeyi kabul ettik. Jae-Jin adında bir yaşında bir çocuğu evlat edindiler ve o da sevimli. Kyung-Mi ve Jae-Jin aslında yakınlar. Evlerine gittim ve hemen Luhan tarafından karşılandık.
"Pekala Kyung-Mi Jae-Jin oturma odasında" dedi Sehun kızımızı kapıp onu tekrar Jae-Jin'e götürürken çok tatlılardı.
"Peki Luhan ile her şey nasıl?" Luhan ve Baekhyun'a iki bebek konuşurken ve izlerken Sehun'a sordum.
"Her şey harika, şimdi Jae-Jin'i evlat edindiğimiz için mutlu ve ayrıca düğünümüzü planlıyoruz" dedi. Sehun, "Ve senin sağdıcım olmanı istiyorum" diye devam etti Sehun.
"Sağdıcın olmaktan onur duyarım" dedim, "Neticede düğünümde en iyi adamım da nerede" dedim.
"Peki Baekhyun bu bebek olayıyla ne yapıyor" diye sordu Sehun.
"İlk başta pek iyi karşılamadı ama bir hafta sonra başka bir çocuk sahibi olmak istemediğine karar verdi, bunda iyiyim" dedim Sehun'a.
"Baekhyun'u sevmediği bir şeyi yapmaya zorlayamam, bu yüzden sadece bir çocuk sahibi olmaktan memnunum" demeye devam ettim, Sehun kahvesinden bir yudum aldı,
"bu iyi, yani ona düşünmesi için biraz zaman tanı bunun üzerine ve belki bir gün başka bir bebek sahibi olmak isteyecektir "dedi Sehun.
Hepimiz Jae-Jin ve Kyung-Mi'yi uyurken görene kadar HunHan'ın evinde kalıyoruz, "ooo birlikte çok tatlılar" Luhan, Baekhyun ikisine gülümsüyor.
"Sanırım gitme zamanı geldi" dedi Baekhyun biraz gülerek. Sehun Jae-Jin'i alırken gülümsedim ve Kyung-Mi'yi seçtim. Vedalaşıp yola çıktık.
Arabaya binerken Baekhyun, "Luhan'la konuşurken ve ona yetişirken eğlendim" dedi.
"Eğlendiğine sevindim" dedim, "aslında ikinizin de eğlendiğine sevindim" Kızımızı kontrol eden Baekhyun'a gülümsedim
Baekhyun, "Sehun ile konuşmak ne eğlenceli mi" diye sordu.
"Evet, arkadaşlarla yetişmek güzel" dedim. Eve geldik ve Kyung-Mi'yi odasına koyup Baekhyun'u yatakta kucakladım. Ailem ve arkadaşlarımla rahatlamak harikaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chanbaek 's Daughter ✔
FanfictionChanyeol, 26 yaşında, büyük bir şirketin CEO'su. Baekhyun, 20 yaşında bir üniversite öğrencisidir. Chanyeol ve Baekhyun 3 yıldır çıkıyor. Baekhyun hamile belirtileri gösterince ne olur? Chanyeol destekleyici mi olacak yoksa Baekhyun'dan sonsuz...