Chanyeol
Japonya'ya iniş yaptım, Baekhyun'a yeni indiğimi yazıyordum ama cevap veredi, genellikle hızlı yanıt veriyordu, belki de eve dönüyordur.
Arkadaşım Zico, "Hey Chanyeol uzun zaman oldu." dedi.
"Evet, uzun zaman oldu ve nişanlandığın için tebrikler." dedim arabaya binerken. 2 saat oldu ve Baek hala bana mesaj atmadı, iyi mi? İç çekip telefonumu kaldırdım, düğün bittikten sonra kontrol edeceğim. Bütün düğün boyunca Baekhyun için endişelenmeye başladım.
"Hey Chanyeol, iyi misin?" Zico elini omzuma koydu.
"Huh ah evet iyiyim" Gerçekten içimde Baekhyun hakkında çıldırırken ona gülümsemeyle söyledim.
Düğün bittiğinde arabama bindim otelime gittim, oraya gidip odaya girdiğimde Baekhyun'un bana mesaj atıp atmadığını tekrar kontrol ettim ve hayır atmsmışto. Ona tekrar tekrar mesaj atmaya başladım.
Onu aradığımda sinirlenmeye başladım ve cevap vermedim, onu tekrar tekrar aradım ama cevap yoktu.
'Belki meşguldür' dedim kendi kendime. Hızlı bir duş alıp yatağa uzandım, Baekhyun olmadan yalnızlık çekiyordum.
Uykuya dalmaya başladığımda telefonum çalmaya başladı.Kimin aradığına baktım ve bunun Baekhyun'un annesi olduğunu gördüm.
(Baekhyun'un annesi ile sohbet) •
(Baekhyun'un Annesi)
"Chanyeol,ben Baekhyun'un annesi."
"Merhaba, her şey yolunda mı, Baekhyun'u aramayı ve mesaj atmayı denedim ama cevap vermiyor."
"Üzgünüm ama Baekhyun Kyung-Jae ile gerçekten kötü bir kaza geçirdi. "
" Ne ?! Yarın geleceğim ve doğruca hastaneye geçeçeğim.Nasıl oldu? "
"Sürücü sarhoştu ve Baekhyun'a çarptı, Kyung-Jae iyi ama Baekhyun'u henüz bilmiyoruz."
"Lütfen haber aldığınızda bana daha bilgi verin."
"Çok üzgünüz Chanyeol."
" Sorun değil, lütfen dinlenin."
~KONUŞMANIN SONU ~
Baek'in annesiyle konuştuktan sonra ağlamaya başladım, zavallı Baekie. Ağlayarak uykuya daldım.
Baş ağrısı ve şişik kırmızı gözlerle uyandım. Dün gece ne olduğunu hatırladım ve haberleri duymak kalbim ağrıtıyordu, gerçekten ne olduğunu öğrenmek için eve gitmek istedim ve umarım iyidir.
"Hey Chanyeol hadi takılalım." dedi Zico, otel odama girerken.
"Üzgünüm adamım Baekhyun bir kaza geçirdi ve iyi olup olmadığını bilmiyorum." Zico'ya şok olmuş halimle bir şeyler zırvaladım.
"Ne ?! Aman Tanrım üzgünüm Chanyeol." dedi bana sarılarak.
"Burada ki özel jeti eve götürebilirsin, daha hızlı ve ailene daha çabuk gidebilirsin." Kendisine teşekkür ettim ve evliliği için tekrar tebrik ettim.
Havaalanına gidip jete bindim, Baekhyun'un annesinden 50/50 yaşama şansı olduğunu söyleyen bir mesaj aldım.Lütfen hayatta kalmasına izin ver Tanrım !
Jet yere iner inmez beni Seul hastanesine götürmesi için hemen bir taksi çağırdım.Hastaneye geldim ve şoförü bıraktım. İçeri girdim ve Baekhyun ailesini gördüm , aman tanrım!
Annesi bana sarıldı ve ağladı.
"Chanyeol çok üzgünüm." kalbim çok hızlı atıyordu lütfen bana Baekhyun'un gittiğini söyleme lütfen!
"O-o öldü mü?" Annesine baktım ve başını salladı, aman tanrım!
Bekleme odasında oturup Baekhyun ile ilgili haberleri duymayı bekliyordum.
Kyung-Mi, appa'sının bir kazaya karıştığını bilmiyordu, Baekhyun'un ailesi, Kyung-Jae ile birlikte şimdilik bir aile arkadaşlarının evinde kalmasını sağladı.
"Bay Park?" Başımı kaldırıp hemşireye baktım.
"Uh evet benim" dedim ve iyi haber umuyordum.
"Bay Byun..."
———
Düzenlendi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chanbaek 's Daughter ✔
FanfictionChanyeol, 26 yaşında, büyük bir şirketin CEO'su. Baekhyun, 20 yaşında bir üniversite öğrencisidir. Chanyeol ve Baekhyun 3 yıldır çıkıyor. Baekhyun hamile belirtileri gösterince ne olur? Chanyeol destekleyici mi olacak yoksa Baekhyun'dan sonsuz...