Sehun
Bugün Luhan'a evlenme teklif etmeyi planladığım gündü, 6 yıldır çıkıyoruz ve şimdi sanırım ondan kocam olmasını isteme zamanıydı.
Şimdi Luhan'dan benimle yemeğe gitmesini istemeliyfim.Sadece onu bulmam gerekiyordu.Sahip olduğumuz bahçede olacağını bilerek dışarı çıktım.Diktiği çiçeklerini suladığını gördüm, yanına gittim.
"Hey Lu." dedim.
Bana baktı, "oh hey Sehun" dedi.
"Um Lu Bu gece dışarı çıkmak ister misin?" Evet demesini umarak dedim.
"Hmm emin misin, nereye gidiyoruz ?" diye sordu.
Evin içine yürüdüm. "Sürpriz olacak."
~zaman atlama~
Luhan
Arabadan inip pahalı görünen restorana girdik.Masamıza oturup yemeğimizi ısmarladık.
"Sehun burası pahalı görünüyor." dedim Suyundan bir yudum alarak.
"Biliyorum ama ödeyebilirim."
Artık soru sormak istemediğim için başımı salladım. Yedik ve konuştuk. Sehun hayatımda olduğu için mutluydum.
"Sahile gidip dolaşalım" dedi Sehun. Tamam dedim ve arabaya doğru yürüdük. Aramızda tamamen sessizlik oluştu. Hiç kimse konuşmadı.
Luhan ve Sehun sahile geldi ve ılık kumda yürürken el ele tutuşurken, okyanus çok sakinleştiriciydi ve sahilde uyuyakalabilirdin.
Sehun
Luhan'dan nişanlım olmasını istemek için doğru zaman olduğunu düşünüyorfum.
"H-Hey Luhan?" Ona dönmesini söyledim.
"Evet?" Bana baktı.Aman tanrım çok gerginim.
"Seni ne kadar sevdiğimi biliyorsun, tüm hayatımı seninle geçirmek istiyorum çünkü seninle tanıştığım gün nefesimi kestin... hayatımın aşkına, benim için çok şey ifade ediyorsun Luhan." diz çöktüm.
"Luhan, beni tamamlamanı istiyorum, benimle evlenir misin?" Yüzüğü uzatarak dedim.
"EVET!!!" Luhan bağırdı. Bana sarıldı ve ağlamaya başladı.
"Seni çok seviyorum" dedi, yüzüğü taktım.
"Ben de seni seviyorum."
———
Düzenlendi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chanbaek 's Daughter ✔
FanficChanyeol, 26 yaşında, büyük bir şirketin CEO'su. Baekhyun, 20 yaşında bir üniversite öğrencisidir. Chanyeol ve Baekhyun 3 yıldır çıkıyor. Baekhyun hamile belirtileri gösterince ne olur? Chanyeol destekleyici mi olacak yoksa Baekhyun'dan sonsuz...