Yazar notu;Bölüm 1 nasıl tanıştıkları ve şimdi Bölüm 2 Chanyeol'un Baekhyun'dan nasıl erkek arkadaşı olmasını istediği ve nasıl bir şey haline geldikleriyle ilgiliydi.
Chanyeol
Konuştuğumuz son 5 ayda Baekhyun hakkında çok şey öğrendim.Bugün ondan erkek arkadaşım olmasını isteyeceğim gün olduğuna karar verdim .. evet sadece 17 yaşında olduğunu biliyorum ve ben 23 yaşındayım ama birkaç ay içinde 18 yaşına girecek.
Baekhyun'u güzel bir akşam yemeğine götürmeyi planlıyordum, ondan sonra o gece nereye gitmek isterse onu seçebilirdi.
Siyah bir takım elbise giydim ve saçımı şekillendirdim, Baekhyun'a evimden ayrıldığımı yazdım, arabama bindim ve evine gittim.
Baekhyun
Chanyeol ile randevuya çıkacağım için heyecanlıydım, ona özel bir şey istemediğimi ve beni şımartmasını istemediğimi söyledim.
Ondan evinden ayrıldığına dair bir mesaj aldım. Odamda Chanyeol'un gelmesini bekledim, ailem başka bir seyahate çıktı, daha az umursayabilirdim çünkü nadiren evdelerdi.
Chanyeol ile tanıştığımdam beri dışarı daha sık çıkıyorum. Chanyeol'den dışarıda beklediğine dair başka bir mesaj aldım, sırıtarak aşağı inip ön kapıyı açtım, Chanyeol'u arabasının dışında gördüm, beni görünce gülümsedi.
"Tatlı görünüyorsun." diye iltifat etti, kızardı.
"Yakışıklısın." Yüzümün kırmızıya döndüğünü hissettim, kıkırdadı ve arabanın kapısını açtı.
"Chanyeol nereye gidiyoruz." dedim ona bakarak.
"Bu bir sürpriz." dedi.Surat asmıştım, sürprizlerden pek hoşlanmazdım.
"Surat asınca şirin görünüyorsun." dedi sırıtarak.
Hemen surat asmayı bıraktım ve pencereden dışarı baktım. Zaman hızla geçti ve ben farkına bile varmadan restorandaydık. Restorana girdik.
"Bay Park masanız bu tarafta." garson bize özel bir masayı gösterdi.
"Siparişinizi almak için geri geleceğim efendim." dedi ve eğilerek ayrıldı.
"Peki Baekhyun ne yemek istersiniz?" diye sordu Chanyeol.
"Hmm bilmiyorum." dedim menüye bakarak.Garson içeceklerle geri döndü, Chanyeol yemeğimizi sipariş etti.
"Chanyeol neden özel bir masa seçtin?" Diye sordum.
Chanyeol bana baktı ve bir gülümsemeyle, "Randevumuzda daha fazla mahremiyet istedim." dedi
"O- oh." tek söyleyebileceğim buydu.
"Sana hiç kekelediğinde tatlı olduğunu söyledim mi?" Bana gülümsedi, yine kızardım. Yemeğimiz geldi ve yemeye başladık.
Chanyeol
Baekhyun'un yemek yemesini izledim, kesinlikle çok sevimliydi. Baekhyun yemeğinden bir ısırık daha alırken, "Beni izlemeyi bırakır mısın?" Dedi.
"Neden? çok tatlısın." dedim kıkırdayarak.
Bir peçete aldım ve ağzının kenarını sildim. "T-teşekkürler." dedi utanmış görünüyordu.
Biraz güldüm. Akşam yemeğimizi bitirdikten sonra, Baekhyun gerçekten ödemek istedi ama ben onun ödemesini reddettim.
Yemeğimizin parasını ödemeyi bitirdim," Tamam Baekhyun, nereyi istersin?"Elini tutarak dedim.
" Hmm, lütfen dondurma alabilir miyiz? "diye sordu.
" Evet tabi."dedim.
Dondurmacıya gittik ve ben dondurma sipariş ettim. Dükkanın dışında oturduk, Baekhyun çok mutlu bir şekilde "Bu gerçekten iyi dondurma" dedi.
"Evet öyle." gülümsedim.
"Bundan sonra sahile gitmek ister misin?" Ona bakarken sordum.
"Evet." yüzünde bir gülümsemeyle dedi.
"Plaja yürümek ister misin?" Diye sordum.
"Hmmm sanırım" dedi. Bitirdiğinde sahile yürüdük, çok da uzak değildi.Elini tuttum ve yürüdük, "Hey Baekhyun sana bir soru sorabilir miyim?"
"Zaten sordun." dedi gülerek. Şakacı bir şekilde gözlerimi devirdim.
"Baek bir şey demek istiyorum." Ona gülümserken dedim.
"Tamam söyle lütfen?" Bana baktı. Yürümeyi kestik ve iki elini de tuttum.
"Seninle tanışmamızın üzerinden daha 5 ay geçti biliyorum ama Baek sana karşı derin duygular besledim. Resmen erkek arkadaşım olmanı istiyorum." dedim. Dudaklarından öptüm ve öpücüğü derinleştirdim, nefes almak için ayrıldık.
"Bu bir evet mi?" Sırıtarak sordum.
"Sana cevabı vermek için seni yine dudaklarından öpmek zorunda mıyım?" Dedi.
"Cevap evet tabii ki erkek arkadaşın olacağım." dedi mutlu bir şekilde. Onu dudaklarından öptüm ve parçalandım.
"Evet demene çok sevindim." Gülümsedim.
Baekhyun'u evine bıraktım, "Chanyeol bu güzel randevu için teşekkürler." dedi Baekhyun.
"Sorun değil ve endişelenme, seni son kez romantik bir randevuya götüreyim." dedi gülümsedim.
Onu dudaklarından öptüm , kızardı ve arabadan indi.
"Hey bekle Baek. .. Sana bu gece mesaj atacağım."
"Ok Chany."
"İyi geceler Chanyeol." dedi Baekhyun.
"İyi geceler Baek." onun evine girmesini izledim ve gittim, gülümsememi durduramadım.
————
Düzenlendi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chanbaek 's Daughter ✔
FanficChanyeol, 26 yaşında, büyük bir şirketin CEO'su. Baekhyun, 20 yaşında bir üniversite öğrencisidir. Chanyeol ve Baekhyun 3 yıldır çıkıyor. Baekhyun hamile belirtileri gösterince ne olur? Chanyeol destekleyici mi olacak yoksa Baekhyun'dan sonsuz...