Baekhyun
Bugün nihayet eve gideceğim! Ama mesele şu ki gece ama yine de Kyung-Mi benim incindiğimi görünce şok oldu ve ayrıca incindiğim için biraz üzüldü, ama ona iyi olduğumu söylediğimde mutlu küçük benliğine geri döndü.
Chanyeol beni taşıyor ve arabaya binmeme yardım ediyordu. "Sen iyileşene kadar senin yanından ayrılmayacağım." Chanyeol eve giderken dedi.
"İyi, seni aşırı korumacı kocam." dedim gülerek.
Gözlerini yoldan ayırmadan "iyi bir ruh hali içindesin." dedi.
"Elbette öyleyim, sonunda eve gideceğim." dedim ve ayrıca çocuklarımı görmekten heyecan duyuyordum.
Eve dönüş yolculuğu kısaydı, Chanyeol sürücü koltuğundan kalktı ve yolcu tarafına geldi. Bana yardım etti ve ikimiz de içeri girdik.
"Baba!" Kyung-Mi bağırdı ve bana koştu, onu alabilmem iyi bir şeydi.
"Selam bebeğim." Alnını öptüm ve kıkırdadı, ona gülümsedim sadece onun beni mutlu ettiğini görmek beni mutlu ediyordu.
Sehun ve Luhan'ın çocukları bakamsı çok iyi olmuştu."Hey Baek iyi olmana çok sevindim." Luhan bana sarılarak dedi .
Biraz güldüm "Evet ve çocuklara baktığın için teşekkürler, umarım seni yormadılar. " dedim boynumun arkasını kaşırken.
Luhan, "Hayır değildi, aslında gerçekten usluydular " dedi.
HunHan aslında Jae'den bir yaş büyük başka bir çocuğu evlat edindi.
"Bu iyi." Chanyeol bize yürüyerek dedi.
"Luhan, Je-Ni uykuya dalmak üzere olduğundan ve Jae-Jin'in yarın okulu olduğu için gitmemiz gerektiğini düşünüyor." dedi Sehun.
"Ve Baek geçmiş olsun." dedi Sehun bana sarılarak, gülümsedim.
"Teşekkürler." dedim. Luhan çocukları aldı ve vedalaşıp Sehun ile ayrıldılar.
"Jae uyuyor ve Kyung-Mi yatmaya hazırlanmalı." dedi Chanyeol, yanıt olarak başımı sallayıp kanepeye gittim.
Oturmak yerine uzanmak zorunda kaldım, Chanyeol Kyung-Mi'yi banyoya götürüp yatmaya hazırlandı. Hâlâ bu kadar hızlı büyüdüğüne inanamıyordum, bu beni üzüyordu.
"İyi geceler baba!" Kyung-Mi'nin dediğini duydum, yukarı baktım ve Chanyeol'un onu kollarında tuttuğunu gördüm, gülümsedim ve ona bir öpücük vererek oturdum.
İyi geceler bebeğim tatlı rüyalar."dedim.
"Seni almaya döneceğim." Chanyeol, Kyung-Mi'yi yukarıdaki odasına götürürken, dedi.
Geriye uzandım ve sadece tüm kazayı düşündüm, şimdi araba kullanmak istemiyordum.
"Önce duş almak mı yoksa film izlemek mi istersin?" Chanyeol'un geldiğini fark etmemiştim.
"Duş ondan sonra film." dedim, gelin tarzında beni kucağına aldı.
"Senin yardımınla yürüyebileceğimi biliyorsun." dedim merdivenlerden yukarı çıkarken.
Omuz silkti."Evet biliyorum ama sadece seni taşımak istiyorum." dedi beni yere indirirken.
Çabuk bir duş aldık ve giyinmeme yardım etti.Yine beni gelin tarzı taşıyordu, ne olursa olsun yapmasına izin verdim.
Filmin yarısında. "Romantik değil mi" (Üzgünüm, bu iyi bir filmdi) izledim, sonunda uyuyakaldım ama uyandım.
Chanyeol, "Baek uykun var. Yatağa gidelim." dedi, başımı salladım ve beni odamıza götürdü ve sonunda uykuya daldım.
———○
Düzenlendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chanbaek 's Daughter ✔
FanficChanyeol, 26 yaşında, büyük bir şirketin CEO'su. Baekhyun, 20 yaşında bir üniversite öğrencisidir. Chanyeol ve Baekhyun 3 yıldır çıkıyor. Baekhyun hamile belirtileri gösterince ne olur? Chanyeol destekleyici mi olacak yoksa Baekhyun'dan sonsuz...