•>Cihangir ikinci kez baba oluyorsun baba olmak nasıl bir duygu ve Hanzade bebeği doğurduktan sonra onunla ne kadar ilgileneceksin?Cihangir: Benim küçük kardeşlerim oldu, bu yüzden bu duyguya çok fazla uzak olmadığımı düşünürdüm. Ta ki Osman'ı kucağımı alana kadar. Bunun bir tarifi olamaz. Bu yüzden çocuk fikri beni heyecanlandırıyor :) Belki ikinciye değil üçüncüye baba olurum 🙄
Elizabeth: Cihangir bu ne?
Cihangir: Avucun.
Elizabeth: Aynen öyle, işte ancak avucumu yalarsın.
Cihangir: Bu hoşuna giderdi:)
Elizabeth: ...
•>Gülbahar yaşasa ne olacaktı, yine Elizabeth'le aynı olaylar olsaydı izin verir miydin? Kalbine söz geçirebilir miydin?
Cihangir: Eğer Gülbahar yaşasaydı, Elizabeth'e büyük bir kıskançlık duyardı. Aynı zamanda onu çok severdi. Bunu biliyorum. Ve ever eğer Gülbahar yaşasaydı yine de Elizabeth'le evlenirdim.
•>Gülbahar şu an hayata olsaydı yine duyguların aynı şekilde mi olurdu? Gülbahar'a hissettiğin duygular tam olarak ne?
Cihangir: Gülbahar'la ne zaman tanıştığımı bile hatırlamıyorum, sanki hep yanımdaydı. Onun şu an hayatta olmasını isterdim, hatalarımı telafi etmem için bir şansımolurdu. Diğer soru için şöyle bir cevap verebilirim. Gülbahar'a her zaman çok saygı duydum, o benim arkadaşımdı, dostumdu. Onu seviyordum, ona aşık değildim.
•>Gülbahar mı Elizabeth mi?
Cihangir: Bu saçma bir soru...
Lovelace: Cevapla şunu
Cihangir: İkisi benim için çok ayrı yerlerde, zihnimin iki farklı ucunda. Gülbahar benim dostumdu, prenses benim karım. Seçim yapamam.
Lovelace: Linç yicen knk...
•>Hanzadeye karşı ne hissediyorsun?
Elizabeth: Bence bu soruyu cevaplamadan bile geçebiliriz...:/
Cihangir: Neden;)
Elizabeth: Verecek cevabın mı var?!
Cihangir: Hanzade'ye her zaman saygı duyuyorum, duymaya da devam edeceğim. O benim çocuğumun annesi olacak.
•>Haremde ki olaylardan haberin oluyor mu? Sen gittiğinde Elizabeth'e ya bir şey olursa ne olacak?
Cihangir: Çoğu zaman haremdekilere olaylara kafa yoracak kadar boş zamanım olmuyor, bu annemin işi. Çok önemli bir durum olduğunda ya da Elizabeth'e göre önemli bir durum olduğunda her zaman haberim oluyor. Ben gittiğimde hep bir yanım sarayı düşünecek ama ben işimi sağlama alan bir adamım. Öylece bırakıp gitmem.
Elizabeth: İzleniyor muyum yani?
Cihangir: Senin yeteneklerine güveniyorum diyelim;)
•>Senin için şehzade veya çocuk sayısı önemli mi?
Cihangir: Hayır, asla önemli olmadı; olmayacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gül ve Hançer
Historische Romane❗️Yetişkin ögeler içermektedir.❗️ Adım Elizabeth. Bir prenses olarak doğduğum Westminster Sarayı'nda ruhumun en ufak kırıntısını soğuk taşların arasına saklamıştım. Yalnızlığımı o ufak kırıntılarla saklambaç oynayarak geçirmiştim. Tenime satır sartı...