Please read me

2.3K 182 164
                                    

avagy köszönetnyilvánítás és információk

Moi!

Hát ez a nap is eljött, a Please don't touch me hivatalosan is befejezett lett. Hosszú utat tettünk meg együtt, és úgy érzem, köszönetet kell mondanom nektek, amiért végig velem és a fiúkkal tartottatok és figyeltétek az események alakulását. Szeretném, ha tudnátok, hogy őszintén hálás vagyok nektek minden egyes vote-ért és kommentért, a "szellem-olvasóknak" pedig, akik itt vannak, de sosem adnak jelet magukról, ugyanúgy hálás vagyok, még ha nem is tudok a létezésükről.

Tudjátok, amikor elkezdtem ezt a történetet, nem gondoltam, hogy ekkora sikere lesz. Csak írni szerettem volna valami laza, egyszerű történetet, aminél aztán szép lassan kicsúszott az irányítás a kezeim közül és minden lett, csak laza és egyszerű nem. A fiúk, akiknek eleinte a nevén kívül semmit nem találtam ki, szép lassan életre keltek, és remélem, a ti mindennapjaitoknak is épp annyira a részévé váltak, mint az enyémnek. Olyan kommentet már kaptam, hogy volt, aki velük álmodott. Légyszi, ha a közeljövőben még bárki álmodik velük, küldje őket hozzám is!

Most pedig szeretném külön megköszönni néhány embernek. Elsősorban a BestofWPHun csodálatos csapatának, mert borzasztó nagy löket volt nekem, hogy áprilisban a versenyen második helyezést ért el a történet LMBT kategóriában. Továbbá köszönettel tartozom a BoWH csodás hölgyeményeinek, akik májustól augusztusig elviselték a dilijeimet, és azt, hogy a sztori összes mérföldkövéről beszámoltam nekik. Név szerint köszönet illeti tehát őket: KynarethLylaCampbellZsinaBlackalsovonasTheGaucheInkmasterKerteszKinga ♥

Köszönet azoknak, akik valaha fanartot készítettek a történethez. El sem tudjátok képzelni, mennyire meghatottatok az alkotásaitokkal. Borzasztóan hálás vagyok nektek: XeniaMisabledeviantdoggoZsinaBlack ♥

Végül pedig köszönöm neked, aki éppen ezt olvasod. Köszönöm, hogy valamiért úgy döntöttél, elkezded a történetet, köszönöm, hogy kitartottál a hülye fiaim és a nem kevésbé hülye lányaim mellett, köszönöm, hogy még mindig itt vagy. Hálás vagyok a támogatásodért! ♥

Ó, és majd' elfelejtettem: ha valaha észrevettél valamilyen hibát a történetben, és ezt jelezted felém, külön köszönöm, hogy felhívtad a figyelmem az esetleges pontatlanságokra, rosszul megfogalmazott mondatokra, elírásokra, stb. Minden javítanivalót felírtam magamnak, szóval ne hidd, hogy hiábavaló volt leírnod az észrevételeidet! Ha még nem javítottam a hibákat, amikre te mutattál rá, mindenképpen fogom.^^ (Szerk. 2024.: Nem fogom. De odafigyelek rájuk a többi történetemben.)


És akkor most egy kis infó a későbbiekről. Terveim vannak, időm nem igazán. Amit ígérhetek, hogy januárban érkezni fog egy Pál utcai fiúk fanfiction, amiről egyelőre nem árulnék el semmit azon kívül, hogy rövid lesz (értsd: minimum öt, maximum tíz fejezet). Továbbá érkezni fog 2021-ben (2023-ban) egy új történet, a Csillagösvény, aminek a fülszövegét itt is hagyom nektek, hátha kedvet kaptok hozzá és tűkön ülve fogjátok várni, hogy elkezdjem publikálni.

"Tudod, mi vár ránk a halál után?

Virva, aki kommunikációs ismereteken kölcsönkér egy tollat a mellette ülő csendes lánytól, meg van győződve arról, hogy a halála után minden ember csillaggá válik. Szerinte az égbolton lévő minden egyes csillag egy halott ember lelke, egyfajta előrelépés. Úgy gondolja, a földi élet csak egy szintje a létezésnek, és alig várja, hogy a következő szintre léphessen, bár ezt nem szokása hangoztatni. Minden mást viszont igen, ugyanis általában be nem áll a szája.

Suvi viszont szinte egyáltalán nem beszél. Naphosszat azon gondolkozik, hogy introvertált, szociális fóbiás íróként mit keres az egyetemen kommunikáció- és médiatudomány szakon, és úgy próbálja túlélni azt a hat szemesztert a diplomáig, hogy egyetlen egyszer sem szólal meg semmilyen órán. Ez az elképzelése már az első héten romba dől, amikor egy baracksárga hajú lány tollat kér tőle."


Frissítés, 2024.: A Pls karakterei egy rövid időre vendégszerepelnek a Csillagösvényben, ha esetleg valaki viszont szeretné látni őket. Hogy hol, azt nektek kell megtalálni.;)

Please don't touch me✔Where stories live. Discover now