98

631 25 9
                                    


'Niall!' giechel ik als hij over een tas strompelt. Het is laat in de nacht en we zijn net uit geweest. Ik denk dat ik nog nooit zoveel gedronken heb als nu. Niall is ook echt heel erg dronken. Ik gooi de deur van de hotelkamer dicht en loop naar hem toe.

'Ik ben zo blij, Roos. Zo blij.' zingt Niall en doet een dansje waarbij hij weer bijna omvalt. Giechelend pak ik hem vast om hem overeind te houden.

'Waarom ben je blij?' vraag ik en probeer hem aan te kijken. Er zijn twee Nialls. Of nee, drie.

'Omdat ik de twee dingen kan doen waar ik het meeste van houdt. Touren met de jongens en...' Niall stopt midden in zijn zin en doet nog een dansje.

'En wat?' vraag ik nieuwsgierig.

'Met jou zijn.' glimlacht hij en zet zijn armen op mijn heupen. 'Ik hou van je Roos.'

'Ik ook van jou.' zeg ik zacht terug en kijk in zijn blauwe ogen. Er zijn er twee. Dat hoort zo toch?

'Nee ik bedoel, ik hou echt van je. Als in ik hou van je.' legt Niall uit. Ik giechel.

'Ik hou ook echt van jou.' zeg ik en geef hem een kus op zijn wang.

'Je snapt het niet.' mompelt Niall en tilt me ineens op. Ik begin te gillen.

'Niall! Wat doe je?' lach ik. 'Zet me neer!'

Hij gooit me op het bed en klimt er zelf ook op. Ik wil naar hem toe kruipen maar hij rolt me op mijn rug en komt boven me hangen, zijn ellebogen steunend in het matras.

'Ik hou van je.' zegt hij nu serieus. Ik voel zijn warme adem op mijn gezicht en krijg er kippenvel van.

'Weet ik.' antwoord ik.

'Weet je dat ik van je hou?' vraagt hij nog een keer. Zijn blauwe ogen kijken doordringend in die van mij.

'Ja?' vraag ik nu wat onzekerder. Is er iets gebeurd? Gaat hij weg?

'Dat ik van je hou?' vraagt hij. Hij is heel serieus en ik voel me een beetje raar.

'Ja.' zeg ik zacht. 'Wat is er?'

'Je snapt het niet.' mompelt hij en rolt van me af. Verbaasd kijk ik naar het plafond en ga dan rechtop zitten om hem aan te kijken.

'Wat snap ik niet?' vraag ik en pak zijn hand vast om hem het gevoel te geven dat ik het wel wil begrijpen.

'Niks. Laat maar.' mompelt hij en draait zijn hoofd van me weg.

'Zeg wat er is.' zeg ik.

'Nee.'

'Zeg.'

'Nee.'

'Zeg nou gewoon.' zeur ik.

'Nee!' snauwt Niall ineens en draait zich van me weg. Ik frons. Niall wordt nooit boos op me. Heb ik wat verkeerd gedaan?

'Oke.' zeg ik zacht en sta op. Ik vraag wel of ik bij Zayn of Louis kan slapen ofzo. Dan heeft Niall even rust van mij. Misschien zitten we wel teveel op elkaars lip.

'Waar ga je heen?' vraagt Niall als ik de deur open.

'Vragen of ik bij Zayn mag slapen.' mompel ik.

Niall rent naar me toe en doet de deur met één hand weer dicht. Met de andere pakt hij mijn arm vast. 'Waarom wil je niet hier slapen?' vraagt hij.

'Omdat je me niet wil vertellen wat er is.' zeg ik.

'Roos.' zucht hij.

'Nee. Ik blijf hier alleen als je het zegt.' zeg ik en sla mijn armen over elkaar.

'Ik heb het al gezegd maar je snapt het niet.' zegt Niall en kijkt naar zijn vingers.

'Laat het me dan zien.' zeg ik.

Hij lijkt even na te denken en kijkt dan op. Zijn ogen staren onzeker in die van mij. 'Zeker weten?'

'Ja. 100 procent.' zeg ik vastbesloten en haal mijn armen van elkaar af om ze om hem heen te slaan. 'Maar zeg me alsjeblieft wat je dwars zit.'

'Oke.' zegt Niall twijfelend. 'Oke ik ga het je laten zien. Maar beloof je dat je niet boos wordt en we altijd vrienden blijven?'

'Beloofd.' zeg ik.

'Oke.' zegt Niall zacht. Hij duwt me zachtjes achteruit tegen de deur aan brengt zijn hoofd dichter naar me toe. Zijn ogen gaan van mijn ogen naar mijn lippen en hij schuift een stukje haar achter mijn oor.

Hij likt zijn lippen en kijkt me weer onzeker aan. 'Ik hou van je.' zegt hij zacht en duwt dan zijn lippen zachtjes tegen die van mij.

Eventjes verstar ik, maar als Nialls lippen zachtjes beginnen te bewegen doe ik langzaam mee.

En ineens valt alles op zijn plaats. Er komen gevoelens bij me los die ik nog nooit eerder heb gevoeld.

Niall zoent me zo zacht en romantisch dat hij me speciaal laat voelen. Hij laat me altijd speciaal voelen, hij is de enige die dat kan.

Hij geeft me altijd zoveel liefde en ik verdien het niet eens. Hij houdt echt van me. Écht echt.

Niall pakt me steviger vast als we allebei in ademnood zitten en laat me uiteindelijk los. Buiten adem kijkt hij me aan.

'Snap je het nu?' vraagt hij.

Young || Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu