Met een zucht pak ik mijn boeken en stop ze in mijn tas. Niall is in Londen voor de X-factor. Over een paar dagen begint zijn bootcamp maar hij krijgt nu al begeleiding. Dus nu zit ik bij elk vak alleen.
'Roos!' roept Indy en ik draai me om. Ze komt naar me toe gerend, gevolgd door Jasmin, June en Lizzy.
'Wat dacht je van een meidenavond?' gilt June blij en mijn lippen krullen op in een glimlach.
'Waar?' vraag ik.
'Dat weten we eigenlijk nog niet.' lacht Jasmin.
'Het kan wel bij mij?' stel ik voor. 'Dan kunnen jullie ook wel blijven slapen. Mama is niet thuis vanavond. Bryan, Max en Noah wel maar dat is vast niet erg.'
Iedereen stemt in. 'We moeten wel boodschappen doen!' roept June en we beginnen vrolijk te gillen. Ik stuur Bryan gauw een appje om te vragen of het goed is dat we bij ons blijven slapen. Ik heb sinds kort een mobieltje dus nu kan ik heel makkelijk met hem praten.
Hij reageert al snel dat het goed is en dat hij 50 euro op de keukentafel heeft gelegd om uit te geven aan wat lekkers.
Ik antwoord dat hij de beste broer ooit is en loop dan met de meiden naar buiten.
'Als iedereen eerst naar huis gaat, en dan naar mijn huis komt met al je slaapspullen dan gaan we daarna naar de supermarkt.' stel ik voor en iedereen stemt in. 'Je hoeft geen matras mee te nemen trouwens.'
We splitsen allemaal op om naar huis te gaan en als ik thuis aan kom zie ik de 50 euro al op tafel liggen. Ik loop gauw naar mijn slaapkamer en ruim alles een beetje op en leg 5 matrassen op de grond.
Als ik klaar ben ga ik Bryan zoeken. Ik loop naar zijn slaapkamer en zie hem samen met Max en Noah op zijn bed liggen. Ze spelen een race spelletje op Bryans playstation.
'Hey Roos!' zegt Max blij als hij me ziet. Ik ga bij ze op het bed zitten als Max en Noah stoppen met het spelletje om me een knuffel te geven.
'Gewonnen!' juicht Bryan en gooit zijn controller aan de kant om mee te doen aan onze groepsknuffel. Ik schiet in de lach als hij languit gaat liggen en ons mee trekt. Beneden hoor ik de deurbel al gaan.
'Ik moet gaan!' gil ik lachend en ze laten me los. Ik ren de trap af naar beneden en open de deur.
'Hey!' gilt June en duwt haar kussen in mijn handen. We dumpen haar spullen in mijn slaapkamer en al snel is de rest er ook.
'Laten we boodschappen gaan doen!' roept Lizzy.
'Ik kan Bryan vragen of hij ons met de auto naar de winkel wil brengen?' stel ik voor en de rest stemt in. Ik ren naar boven en klop weer op Bryans deur.
'Bry? Wil je ons naar de winkel brengen met de auto? Alsjeblieeft?' vraag ik lief en hij kijkt me twijfelend aan.
'Maar Noah en Max mogen niet alleen thuis blijven. En we passen niet met z'n allen in de auto.' zegt hij.
'Oh.' mompel ik en wil alweer weglopen als hij me terug roept.
'We kunnen wel met mama's busje, maar dan mogen jullie echt niks tegen haar zeggen.' stelt hij voor.
Ik juich. Mama heeft twee auto's, één gezinsauto en één busje voor het hotel. Daar passen we wel met z'n allen in.
Ik loop weer naar beneden, gevolgd door Bryan, Max en Noah.
'We gaan met het busje.' zeg ik en even later staan we allemaal bij de supermarkt.
'Wat nemen we allemaal?' vraagt Jasmin.
'Cola!' roept Indy en pakt 4 flessen.
'En m&m's!' gilt Jasmin.
Drie kwartier later zijn we weer thuis en ligt het kleine tafeltje op mijn slaapkamer helemaal vol met 4 flessen cola, 2 flessen sinas, 2 zakken m&m's, skittles, allerlei soorten chips en allemaal snoep.
'Laten we een film kijken.' stelt Lizzy voor en we zoeken tussen de films een leuke uit.
Als we een film uitgezocht hebben gaat mijn mobiel af. Ik zie Nialls naam staan en open gelijk het facetime gesprek.
'Hey Nialler.' zeg ik blij.
'Niall!' gilt June blij komt naast me liggen.
'Hey.' zegt hij. Zijn stem kraakt.
'Wat is er?' vraag ik bezorgd en ga rechtop zitten. Hij kijkt me aan waardoor ik weet dat hij even alleen wil praten. Ik loop de slaapkamer uit en ga beneden aan de keukentafel zitten.
'Wat is er?' herhaal ik mijn vraag.
'Ik mis je.' zegt hij zacht.
'Ik jou ook.' mompel ik.
'Ik kan dit helemaal niet zonder jou. Ik durf niet meer.' Zijn stem breekt en hij begint te huilen.
'Niet huilen Niall,' zeg ik zacht. 'Ik kom weer naar je toe als je bootcamp begint. Dan ben ik er voor je. Je hoeft nu alleen maar te oefenen.'
'Maar ik kwam nauwelijks door de volgende ronde, laat staan deze. Ik denk dat ik beter helemaal kan stoppen.' snikt hij.
'Nee, zeker niet Niall. Je bent super goed. En als je niet door gaat is dat jammer voor hun, want dan laten ze een groot talent gaan.'
Hij knikt maar zegt niks.
'Alsjeblieft Niall, niet opgeven. Daar krijg je later echt spijt van.'
'Oke dan.' zucht hij en veegt zijn tranen weg. 'Sorry, ik moet gaan. Is het leuk daar?'
'Ja, we hebben een meidenavond met June, Lizzy, Jasmin en Indy.'
'Dat is leuk. Wil je tegen ze zeggen dat ik ze mis?' vraagt hij.
'Doe ik. Ik zie je gauw Nialler.' zeg ik met een kleine glimlach.
'Ja, gelukkig wel.' zegt hij en hangt dan op.
JE LEEST
Young || Niall Horan
Fanfiction"If you don't do wild things while you're young, you'll have nothing to smile about when you're old." Highest rank: #1 in fanfictie