,,Jak to, že víš, že jsem Gejmr?" neubránil jsem se nezeptat. Nechápal jsem to. Takže Sára ví, že točím na YouTube?
,,No, víš.. Když jsme dokončili naši první misi a vrátili se zpět, tak šéfovi uteklo, že se můžeš věnovat svému koníčku na YouTube," vysvětlila Sára a po té době se ke mně otočila. Já si jí hned podíval do očí.
Jo, vzpomínám si. Tehdy jsem byl mimo, jelikož jsem se snažil před Sárou zmizet, ale nějak mi to nevyšlo. Šéf něco takového říkal. Pokud si pamatuji správně, spletl si moji přezdívku.
***
,,Výborně, to znamená, že zatím oba máte volno, dokud pro každého z vás nenajdu nový zajímavý případ. Takže Sáro, ty se můžeš zase věnovat tréninku a ty Michale Gejvovi na YouTube," řekl šéf a papíry položil na stůl. Avšak to, jak řekl mou přezdívku, mě trochu naštvalo.
,,Jmenuji se tam Gejmr," opravil jsem ho proto. Trochu mi však vadilo, že to slyšela Sára, ale ta se snad na YouTube nedívá. Raději jsem se na ni otočil, ale zarazily mě její lesklé oči, od slz. Něco se ve mně v tu chvíli pohnulo, ale já nevěděl, co.
,,Gejmr?" zeptala se potichu Sára. To však znamenalo, že mě zná. No super. Že by mě sledovala, když jsme byli na našem pokoji? To mi hned spravilo náladu, ale to nemění nic na naší situaci.
***
,,Jo, vzpomínám si na tu konverzaci," odsouhlasil jsem, ale stále nevěděl, co říct dál. Co jí mám říct? Co mám udělat? Sára vypadala v podobné situaci.
,,A nevadí ti to?" zeptal jsem se po chvíli. Sára mi hned věnovala překvapený pohled, než začala kývat hlavou ze strany na stranu.
,,Ovšemže mi to nevadí! Já měla Gejmra vždy ráda. Sice mě trochu zklamalo, že jsi to ve skutečnosti ty, ale když jsem zjistila, že jsem se do tebe zamilovala, tak mi to bylo jedno," usmála se Sára, ale hned na to si zakryla ústa a odvrátila pohled. Já jen ztuhle seděl a pozoroval ji. Vážně mi tímhle právě řekla, že mě miluje?
Než stihla Sára něco dalšího udělat, naklonil jsem se k ní a jemně ji políbil na rty. Sáře to samozřejmě nijak nevadilo, jelikož se zapojila a následně i usmála do polibku. ,,Taky tě miluji," zašeptal jsem jí do ucha.
Po chvíli jsem se od ní odtáhl a přejel pohledem. Tváře měla lehce červené, skouslý ret a očima skenovala zase ona mne.
,,A koho miluješ ty? Mě, nebo Gejmra?" zeptal jsem se po chvíli s nakrčeným obočím. Samozřejmě, že jsem to myslel ze srandy. To naštěstí pochopila i Sára.
,,No.. Asi spíš Gejmra," zamyslela se na chvíli. Smutně a hlavně ublíženě jsem se na ni podíval, na což jsme se začali oba smát.
,,Samozřejmě, že tebe. To, že jsi Gejmr je u tebe pouze plus," mrkla na mě a já nemohl být šťastnější. Opět jsem se usmál a tentokrát Sáru i objal.
,,Miluji tě," zašeptala tentokrát ona mně do ucha.
***
,,Páni, jsi dobrý minecrafťák. Nechceš si založit YouTube kanál?" zeptal jsem se se smíchem. Sára, ke které otázka padla, se na chvíli zamyslela.
,,No... Mohla bych," začala nad tím Sára uvažovat. Jen jsem protočil očima.
,,Stejně doteď nechápu, kde stále bereš ten čas. Za prvé natáčet, za druhé trénovat a za třetí se stát snad nejlepším z naší branži," vyhodila Sára na důraz svých slov ruce do vzduchu. Jen jsem se zasmál.
,,Jsem totiž nejlepší..." ušklíbl jsem se, i když to Sára nemohla vidět, jelikož byla ke mně otočená zády. I tak to ale podle mě bylo poznat z mého hlasu.
,,A taky jsem Batman," dodal jsem. Tomu se Sára, a následně i já, začala smát.
,,No co?" dělal jsem, že nechápu její reakci.
,,Co bys dělal, kdybych si založila YouTube kanál, na který bych začala natáčet?" zeptala se mě Sára opět na zákeřnou otázku.
Předstíral jsem, že jsem se na chvíli zamyslel.
,,No.. Nejspíš bych s tebou natočil video a potom tě zdisoval," říkal jsem, jakobych přemýšlel. Palcem a ukazováčkem jsem si jezdil po bradě a pohled měl zabodnutý do jedné stěny.
,,Tss," vydala Sára uraženě. To už jsem se otočil na ni a začal se smát. ,,Klasičtí youtubeři," prohodila naoko naštvaně. Já se na ni jen nechápavě podíval.
,,Tak teď jsem se urazil," pověděl jsem zase hraně uraženě dál. Pohledem jsem zase uhnul, aby mé hraní vypadalo opravdově. I přes to mi ale neuniklo, jak se Sára začala potichu pochechtávat.
,,Tak promiň," omluvně se usmála, vstala ze židle a objala mě. Hned jsem jí s úsměvem objetí opětoval. To si přece jen nechám líbit.
Ani jeden z nás si neuvědomil, že Sára nechala hru zapnutou, takže když jsme se od sebe odtáhli a potom podívali na obrazovku, začali jsme se smát.
,,Jak jsem stihla za tak krátkou dobu vybuchnout?" nechápala Sára, zatímco já měl co dělat, abych přímo nevyprskl smíchy.
,,To víš, Creepři dělají divy," ušklíbl jsem se. Pak už jsem to ale nevydržel a začal se opravdu a hlasitě smát. A nejspíš byl můj smích nakažlivý, jelikož Sára se ke mně po chvíli přidala.
I tak jsem si ale ještě jednou musel prohlédnout obrazovku, přes kterou byl velký nápis "You died" a v chatu hned na to "Gejmrovec was blown by Creeper." No jo vlastně, v Minecraftu se taky jmenuji Gejmr, takže by se to Sára stejně dozvěděla.
,,Nemám ráda creepry," prohodila Sára naštvaně. ,,Pořád vybuchují a ničí mi moje stavby... A jak vidíš tady, tak mě i zabíjí," postěžovala si. Jen jsem se zasmál.
,,Někdo má snad Creepry rád?" zeptal jsem se zase já. Mezitím jsem k Sáře o krok přistoupil. Ta mezitím sledovala každý můj pohyb.
,,Je to hlavní logo Minecraftu, takže myslím, že někdo ano," pokročila Sára rameny a podívala se mi do očí. Zase jsme u sebe stáli tak blízko.
Na nic jsem nečekal a znovu se k ní naklonil a ukradl si jeden menší polibek. Sára to ale nenechala jen tak, stoupla si na špičky a taky si jeden ukradla.
Usmál jsem se, než jsem si jí přitáhl konečně do normálního polibku, který jsem ještě prohloubil, a po kterém jsem celou tu dobu toužil.
Po delší době nová kapitola. Prosím nezabijte mě, ale jsem naprosto tupá a zapomněla jsem tuto kapitolu vydat v šest... Máte ji tady teď. Snad přežiji do dalšího dne a
Jojo čus
ČTEŠ
Gejmrovo Tajemství
FanfictionCo když Gejmrova jediná práce není pouze YouTube? A co kdyby jeho druhá práce bylo zabíjení lidí? Michal je vyslán na tajnou misi, kdy má odstranit jednoho člověka ze světa. To však ještě netuší, že dostane jako parťáka dívku, kterou bude muset vyt...