Herkese merhaba! Size bu hikayeyi yazmamın üstünden 8 sene sonrasından sesleniyorum. Bu yüzden gözünüzü dört açıp okumanızı tavsiye ederim. Hikaye birden bire okunma patlaması yaşadığı için bu açıklamayı yapma gereği duyuyorum.
Ben bu hikayeyi 2012-2013 yılları arasında Facebook'ta hikaye yazıldığı dönemde yazdım. 2013-2014 yılında da Wattpad'de yayınladım. O zaman liseye giden ve hayatla alakalı hiçbir şey bilmeyen, hikaye sayfalarının etkisinde çokça kalmış bir gençtim. Olması gereken erkek profili kafamda 'bad boy' dediğimiz tayfa gibiydi. Sonra hem yaşımın ilerlemesi hem de yaşadığım olaylar sayesinde bu tabu yıkıldı ve gerçekten olması gereken erkek ve ilişki profilini hayatımda oturttum.
Ergenlik çağının ve okuduklarımın etkisiyle asla tasvip etmediğim bu kurguyu yazmış bulundum. Birçok mantık hatası ve olmaması gereken sahneler var. Yirmi üç yaşımdaki halimle onaylamadığım ilişki hâlleri bulunuyor. Siz bunu şimdi okuduğunuz için haliyle beni eleştiriyorsunuz ve her eleştirinizde çok haklısınız. Aradan geçen yıllarda kurgularım değişti, kalemim güçlendi. Bu hikâyeyi okuyup beni bununla yargılamamanızı sizden rica ediyorum.
Hikayeyi yayından kaldırmamın sebebi bir sene önce hikayemin bir kısmının çalındığını öğrenmemle oldu. Elimde kanıt niyetiyle burada tutuyorum. Bu yüzden hikayeyi taslağa alamıyorum ve silemiyorum. Herhangi bir durumda yasal sürece başvurabilmek için bu gerekli.
BEN SİZİN YERİNİZDE OLSAM BU HİKAYEYİ BAŞLAMADAN BIRAKIRDIM VE EĞER BENİ OKUMAK İSTİYORSANIZ YAZDIĞIM VE FİNALLİ OLAN DİĞER HİKAYELERİMDEN BAŞLARDIM.
Bölümlere yapılan hiçbir yoruma cevap vermiyorum. Bu size değer vermediğim için değil, hikayeyi yok saydığımdan dolayı. Bu duyuruyu okuyan herkese teşekkür ederim. Günün hangi diliminde okuyorsanız; iyi akşamlar, iyi günler, iyi geceler!
LİNA KARLİNA
14.12.2020, 22.19
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ YABANCI |TAMAMLANDI|
General FictionHİKAYE 2013-2014 YILINDA YAZILMIŞ OLUP ŞİMDİKİ YAZDIĞIM VE HAYATIMI OLUŞTURDUĞUM HİÇBİR İLKEYİ BARINDIRMAMAKTADIR. HİKAYEMDE Ç"ALINTI" KISIM OLDUĞU İÇİN YAYIMDAN KALDIRMADIM. OKUMAYIN!