27. fejezet

1.8K 114 9
                                    

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.





A szex olyan, mint a fizika. Időnként van valami haszna is, de nem ezért csináljuk. Akkor tehát tekintsük át, mi szükséges egy stabil párkapcsolathoz: kölcsönös tisztelet, alkalmazkodás, közös életvitel, jól működő szexualitás -hiszen tudni illik, párkapcsolatban az emberek csak ünnepnapokon nem basznak- hiszen a testnek szükséges ennie is. Mindez ötvözve fejlett gyakorlati és érzelmi intelligenciával, miközben nap mint nap mindent megteszünk azért, hogy a test és a lélek egyensúlyban legyen - mindig egy napig. Kérdés merült fel a fentiekkel kapcsolatban? Ne nekem tegyék fel, én nem válaszolok. Azt a kérdést, ami megfogalmazódott, tedd fel az illetékes személynek. Az illetékes személy pedig ott vár este a tükörben.

Nos, igen. Jungkook nyelős mondata után, azért az igazat megvallva, kicsit tényleg felszabadultabb lettem, s hiszen nagyon jól esett. Tetszettem neki, előjött belőle a "féltékeny, védelmező barát", amit nagyon szerettem. Örültem, hogy csinosnak talált, s hogy ezt nem tette teljesen láthatatlanná és hallhatatlanná felém, -úgy, hogy rengeteg diák volt körülöttünk. Elmosolyodtam elpirulva, s a kezdeti hatalmas lámpaláz épp csak egészséges szinten maradt meg bennem. Rendeztem vonásaimat, s előrefordultam, felpillantva az ajtó fölötti órára, mely vészes kattogással jelezte, hogy lassan kezdődik az igaz, -jó diákoknak való- harc, mikor egy finom pöckölést éreztem meg vállamon. Hátra fordultam kitágult szemekkel, s kérdőn néztem a hosszú, fekete hajú lányra.

-Ez meg mi volt? -suttogta, s csak ekkor realizálódott bennem. Kook túl feltűnő volt. 

-Öhm... -kezdtem zavarban, s teljes testtel hátra fordultam Seulgihez. -Figyelj, ne érts félre semmit, és kérlek ne köpj be minket, csak tudod.... -folytattam, de a lány széles mosollyal, s heves kéz gesztikulációval félbeszakított.

-Nyugi van Taehyung. Lapos a szám. Csak kíváncsi vagyok. Együtt vagytok? -kérdezte, s megtámasztotta szép arcát kezein.

-Hát, olyasmi. -mondtam, majd lehajtottam fejem. Nem tudom, hogy valójában ez egy behódolás volt, vagy csak hierarchia miatt tettem, hiszen Seulgi attól még, hogy lány alfa volt, s minden értelemben fölöttem állt ő is. -Igen. 

-Egész jól rejtegetitek. De azért vigyázzatok, az egy dolog, hogy többségben nem köpünk, de ha ez kitudódik, akkor mind a ketten szívtok. -válaszolta, s közelebb jött, hogy további szavait tényleg csak hozzám intézze. -Egyébként többen is tudják, hogy jártok, és félre ne érts, nagyon aranyosak vagytok. Összeilletek, de jobb óvatosnak lenni. -mosolyodott el, s nyakamban lévő karikára pillantott, -szinte láttam huncut tekintetében, hogy levágta, mi is az, s mit is jelent.

-Tudom, de nem rajtam múlik. Látod milyen Jungkook. -vigyorodtam el, s zavaromban ingem ujját kezdtem piszkálgatni.

-Ja, tökre tisztában vagyok vele. Mi alfák, már csak ilyenek vagyunk. De komolyan azért fogd a gyeplőt néha szorosabbra, és kicsit irányíts te is. Bajba kerülhettek, egyszer én is lebuktam majdnem, mikor Irenennal smároltunk a lány WC-ben. Tarts Juwontól, meg a húgától, mert egy pillanat alatt felnyom az apjuknál. Hülye picsa, két heti zsebpénzembe és egy ebédembe került. -forgatta meg szemeit, majd visszadőlt székébe. 

The Stamp Collector - TaeKook~Omegaverse [Befejezett]Onde histórias criam vida. Descubra agora