Гл. т. Рик
Гледах снимката ни от преди години. От преди 4 ако трябва да сме честни. На нея сме аз и Илейн, тя е братовчедка на Ейва. Тогава тя беше на 18 а аз на 21. Влюбен съм в нея от 4 години, но тя беше заминала за Русия. Не сме се виждали от тогава, нито сме говорили.
-Още пазиш тази снимка.-гласа на Мая ме стресна.
Скрих снимката зад гърба си и опитах да се измъкна.
-Не крий снимката от мен!
-Не знам за какво говориш, зверче.
-Оо така ли?-след думите си, успя да вземе снимката. Тогава това какво е?
-Обикновена снимка.-опитах да си предам възможно най-спокойното изражение. Но трудно щях да се защитя, тя не се отказваше.
-Да, да на нея сте ти и братовчедката на Ейва, прекрасно момиче е.
-Да сигурно е така, мина много време от както я видях за последно. -опитах се да изглеждам възможно най-незаинтересован.
-Хич не ми се прави на интересен и незаинтересован, че още утре ще я доведа тук и да видим как ще издържиш.
Лека усмивка се появи на лицето ми при мисълта тя да дойде тук. Усмивката принципно щеше да е до ушите ми и да подскача като малко дете, но не мога да го направя пред Мая. Иначе няма да ме остави намира. Наистина за последното момиче ми натяква 2 години.
-Знаеш ли какво? Ще и се обадя и ще я поканя тук!-каза и тръгна към вратата.
-Мая, чакай!
-Не се плаши дребния, ще се справиш.-каза и избяга.
Ще видя Илейн след 4 години. Чувствам се като най-щастливото копеле.
Скоро скъпа, този път ще станеш моя приятелка, след това годеница и един ден съпруга. И най-ценното майка на децата ми.
YOU ARE READING
Извинението🔞
RomanceТя е отвлеченото момиче което всички искат да пречупят.Той се наслаждава да я вижда как страда.Тя не знае защо той я мрази толкова и защо всеки ден я наранява.Той иска да я види победена с разбито сърце,каквото е негово.