Щастлив съм, че Мая ми прости. Моята малка сестричка отново е до мен. Остава до мен да се върне и жената която обичам. Мая има план, признавам сестра си тя е дявол. Но какво да се очаква от един Монро? Мая ми сподели какво е правила Ейва през седмицата в която не ми позволяваше да я виждам. Беше ми тежко да слушам последствията от грешките си. Но ще и се реванширам. Сега само бавно трябва да следвам плана на сестра си. Трябва да спечеля доверието на Ейва. Мм труднаа работа...Искам да припомня на Ейва колко щастливи бяхме преди. Да забрави всичко лошо което и причиних.
Колкото до Ана търпи по отвратителни неща и от Ейва постарах се много. Всичко което причиних на Ейва сега по още по отвратителен начин на Ана. Какво да кажа? Аз съм добър човек.
Днес Мая ще ми помогне да изляза с Ейва малко в градината. Което ми напомня че ще закъснея! Чао!
Гл. т. Ейва
Мая днес реши отново да ме пусне от златната ми клетка. Юпии!
Мая е уникален човек но е твърде строга и загрижена като някоя майка е. Ще отида отново в градината, моменти като този съм най-щастливия човек.
Излязох сама защото Мая беше някъде, а ако се върне бясна ще ми отмени излизането. Няма как да го позволя. С малко зор успях да изляза на двора, времето беше прекрасно и цялата градина беше окъпана в цветове.
-Днес имам късмет.-казах на себе си.
-Защо да е късмет?
Ее появи се сега да ми дразни ли?
-Какво правиш тук?
-Живея тук.
-Знам, умнико.
-Какво правиш тук в градината?
-Видях те че си тук и реших да ти правя компания.
-Бях си добре и сама.
-Не бъди толкова връждебна.
-Така свикнах..
-Знам.. вината е моя.
-Един ден сигурно ще ти простя. Ще си останем приятели.
-Но аз не искам да съм ти приятел а нещо повече..
-Това няма как да стане, Доминик. Аз отдавна не те обичам.
-Лъжеш!
-Когато преди 3 месеца ме отвлече ти ме биеше нараняваше психически ти уби онова момиче. Сега не харесваш ли творението си Доминик Монро? Погледни ме!
Аз съм твоето творение.
DU LIEST GERADE
Извинението🔞
RomantikТя е отвлеченото момиче което всички искат да пречупят.Той се наслаждава да я вижда как страда.Тя не знае защо той я мрази толкова и защо всеки ден я наранява.Той иска да я види победена с разбито сърце,каквото е негово.