Мая

1K 40 19
                                    

Гл. т. Мая

Обичах брат си, точно за това споменах Илейн. Ейва и Дом се оправиха за което много се радвам. Страхувам се че когато Ейва си спомни всичко, ще зареже Дом. Когато се събудих и разбрах какво се е случило, първоначално не исках да повярвам. Но когато видях погледа на Дом разбрах че всичко е истина. Тъпата кучка Ана беше виновна за всичко, Ейва беше много съсипана. Колкото и силна да беше, това нещо я беше пречупило беше загубила детето им, после той да я дава на други. Не беше справедливо всичко което бе преживява. За това сега тя ще е много щастлива, ние я пазим и нищо няма да и се случи. Ще смажа всеки който поиска да я нарани.

Сега искам и Рик да е щастлива. Те го заслужават за това трябва да действам.

-Ейва, ще ми дадеш ли номера на Илейн аз ще и звънна направо да я поканя.- боже обожавах когато се правя на толкова невинна.

-Да, разбира се. Дом ти и имаш номера нали?-попита брат ми.

-Да, чакай секунда. -Брат ми взе телефона и започна да търси номера. След като го откри ми го продиктува и аз го записах в своя.

-Благодаря ти. -казах на Дом, той ми кимна.

Погледнах към Рик който се беше изчервил. Оо брат ми колко още ще имаш да се черпиш.
Рик се извини под претекст че трябва да провери нещо. Погледнах към Дом той ми се усмихна, даа брат ми също беше разбрал че Рик е влюбен.

-Така влюбени гълъбчета, аз ни оставям радвайте се на щастливия ви ден.

-Благодаря ти, Мая.-отговориха ми едновременно.

Божее толкова са сладки.

Излезнах от стаята и се обадих на Илейн.

-Да?

-Време е да бъдеш щастлива.

Извинението🔞Where stories live. Discover now