Той наистина иска да ме убие от оргазми. А мъжеството му гордо ме сочеше.
-Скъпа не сме близо изобщо до края. Имам нужда да съм в теб.
След тези му думи, той навлезе в мен.
-Охх.-Обожавах чувството да го усещам в мен, да ме изпълва.
Дом се тласкаше в мен с дълбоки и бързи тласъци а аз не издържах и стенех под него.
Чувството беше уникално.
Дом излезе от мен..
-Защоо?
-Искам дупето скъпа.
Кимнах му.Сега стоях с вирнато дупе към Дом. Даже си спомних първия път в който пробвахме аналния секс.
Дом се надвеси над мен, целуна гърба ми и вече го усещах на входа си. Беше винаги внимателен с мен. И не можеше да понесе да ми причини болка.
Навлезе бавно в мен за да свикна с размера му, след няколко минути започна да се движи. И мамка му чувството е просто уникално.
След като свикнах започнах да се бутам към мъжеството му и той бързо схвана намека.
Започна да се движи по-бързо и просто полудях, стенех и поемах всичко което ми даваше.
Пръста му намери клитора му и започна да го масажира а това ме отведе веднага до върха, бързите тласъци и масажирането ме бутнаха от този ръб и се превърнах в щастливо желе.
След малко Ник също свърши и се отпусна върху мен.
-Май те уморих достатъчно?
-Хмм..-даже не исках да говоря.
-Но трябва да те измием. Хайде зверче.
-Ама..
-Аз ще те изкъпя. Ти нищо няма да правиш.
Е така вече съм съгласна. Отнесе ме в банята, нагласи водата която беше топла. Сложи душ гела на гъбата и започна да търка цялото ми тяло. Обърна специално внимание на гърдите ми. Когато приключи ме обви в пухкава хавлия и ме занесе в стаята.
-А сега заспивай зверче.-каза след като ме придърпа към себе си и целуна бузата ми.
Обичам го и то много.
След заповедта му аз заспах.
YOU ARE READING
Извинението🔞
RomanceТя е отвлеченото момиче което всички искат да пречупят.Той се наслаждава да я вижда как страда.Тя не знае защо той я мрази толкова и защо всеки ден я наранява.Той иска да я види победена с разбито сърце,каквото е негово.