-Шефке, Ана е избягала...
Тази новина ми е подейства като кофа с студена вода..Не знаех къде се намирам, щом тя е на свобода това значи че тя ще поиска да отмъсти на Ейва...
Трябва да говоря в Рик незабавно, за да решим как да предпазим Ейва...
А и след като и Илейн ще идва, тя също няма да е в безопасност.
Започнах да чупя пръстите си, това се случва в редките случаи, когато съм много стресирана. Той ме казваше да не го правя.. Чакай! Той е забранена тема, никога за него няма право да говори! За този нещастник който ме изостави!
-Мая, добре ли си? Мая!- Рик ме гледаше с загрижен поглед. Дори не разбрах кога е дошъл.
-Имаме сериозен проблем!
-Какво има?- попита ме брат ми, едва ли очакваше да му кажа това.
-Ана е избягала!- след като му казах, брат ми беше с отворена уста и ококорени очи.
Знаех че няма какво да направи или каже..
След няколко секунди се осъзна и си върна дар словото.
-Дали някой не и е помогнал? -беше първия въпрос който брат ми зададе, честно казано нямах време да мисля как или с помощта на кой е избягала.
-Нямах време да го обмисля...
-Знаеш че Дом има много врагове, Ана мрази Ейва, за това имам лошото предчувствие че нещата няма да завършат добре...
-Не смей! Ние ще се справим с това. Ясно! Никой няма да нарани бъдещата ми снаха или брат ми. Тази кучка ще види, че това което преживя ще и се види рай. Пред това което наистина ще и се случи.
-Мая, трябва да намерим човека, който и е помогнал. Трябва да сме много внимателни, за да открием къртицата и да е премахнем.
-Добре.
-Не можах да ти кажа добрата новина.-брат ми чакаше.
-Илейн ще идва!- брат ми ококори за втори път очи, но този път беше от щастие. Той я обичаше и щеше да я защитава и пази.
-Кога?- усмивката му заплашваше да разцепи лицето му.
-След 2 дни. Аз трябва да свърша нещо, ще се видим после.- Той кимна и аз тръгнах. Но чух това което каза.
-След 2 дни отново ще те видя..
Усмихнах се и продължих.Въпрос:
Има ли желаещи да притежават едно копие от "Извинението"??
Защото обмислям една идея.
Ще се радвам да чуя вашето мнение. Като коментар или на лично.
YOU ARE READING
Извинението🔞
RomanceТя е отвлеченото момиче което всички искат да пречупят.Той се наслаждава да я вижда как страда.Тя не знае защо той я мрази толкова и защо всеки ден я наранява.Той иска да я види победена с разбито сърце,каквото е негово.