Ник🔞

2.5K 55 1
                                    

-Желая те!
-Твоя съм!
Надигнах се и тръгнах с нея на ръце към спалнята. Можех и на дивана да я имам, но тя не беше някоя лесна за една нощ. Стигнах до вратата и я отворих, отидох и я поставих на леглото. Надвесих се над нея и я целунах, не ми омръзва да я целувам. Това си е неоспорим факт!
Хванах края на тениската и, и я освободих. Поставях целувки по врата, гърдите и корема и. Тя тихичко стенеше под мен. Но аз тепърва започвах. Пресегнах се към панталоните и, и откопчах копчето и, издърпах ги надолу. Прибавени към другите неща на земята, продължих заниманието си.
Поставих няколко целувки по корема и. Спомних си за нашето мъниче, което по моя вина не се роди. Но той щеше да и направи още деца. Продължи надолу до черните дантелени прашки на Ейва.
-Ейва щети купя нови.
-Как..-Тя дори не можа да зададе въпроса си, тей като се чу разкъсването на дантеленото и бельо.
Дом раздалечи бедрата и, шмугна се между тях, и започна да пирува с Ейва. Езика му ближеше всеки сантиметър от нейният сладък център.
-Дом..Ааа..Дом..-Ейва не можеше да формулира изречение по негова вина.
-Да? Кажи Ейва, какво има?-тъкмо щеше да отговори и той отново я опита.
-Аххх!
-И аз така си помислих скъпа.
Ейва се отказа да говори.
Той не спираше да ближе клитора й, докато тя се гърчеше под него. Оргазма който я връхлетя беше силен и помитащ.
-Ахх.
-Радвам се да чуя че си доволна.
Ейва се засмя докато нормализираше дишането си.
Дом се покатери и завзе устата и, езикът му се заигра с нейния. А кракът му раздалечи нейните, спусна се към врата и засмука. Искаше да я маркира, да е негова, искаше всички да знаят че е негова.
Намести се между краката и, хвана мъжеството си в ръка, помилва входа и а тя изстена. Влезе бавно в нея, искаше тя да се чувства добре. Липсваше му да бъде в нея. Започна с леки тласъци, чувството беше повече от страхотно.
Ейва стенеше а той се радваше на шанса който има. Бавното темпо не му харесваше а и вече трудно издържаше. Започна да влиза и излиза по-бързо а Ейва заби нокти в гърба му оставяйки следи. Оо божествено..
Усилваше скоростта а Ейва не спираше да стене под него.
-Дом.. дом..
-Да скъпа?
-Ще св..ър..ш.аа
-Още не скъпа!
Той спусна ръката си към клитора и започна да го масажира, това изпрати Ейва директно към върха.
-ДОММ..
Ейва го стискаше така силно че не издържа и свърши вътре в нея.
-Беше перфектен!
-Скъпа не сме приключили, едва сега започваме! До сутринта има още много време!

Следващата глава отново ще е 🔞. За да се реванширам. Програмите за книгите ми влизат в сила от Понеделник!

Извинението🔞Onde histórias criam vida. Descubra agora