Глава 2

266 17 0
                                    

Пустинята, в която бях заключил душата си изчезна в мига, който отново срещнах Силвия. Никой от нас двамата не осъзнаваше колко много сме си липсвали, докато не се прегърнахме и заличихме празнината в сърцата си. Де да беше толкова лесно да поправя и миналото ни, но е невъзможно, защото то още ме преследваше и ме настигаше, бе по петите ми. Бях обсебен от идеята да приключа всичко и да си върна съпругата, която обичах все по-силно с всеки изминал ден и полудявах от отсъствието ѝ до мен.

Онази далечна нощ беше постоянно в съзнанието ми, преследваше ме в сънищата ми и се явяваше като най-страшния кошмар, в който живеех...

***2016

Навън валеше пороен дъжд, аз стоях до прозореца и го наблюдавах. Мълчанието ми, от както се прибрах вкъщи не се харесваше на Силвия. Постоянно задаваше въпроси, които отбягвах с предтекста, че съм изморен от пътуването. Тя приготви вечеря и я сервира.

- Ела да хапнеш...

- Не съм гладен. - Излъгах я.

- Стига се инати и ми разкажи какво се е случило в Чикаго, че ти се върна съвсем различен човек.

- Ако ти разкажа ще ме намразиш.

- Не овъртай, ще го преживея.

- Създадох си огромни проблеми с теб...

- Накъде биеш? - Попита ме объркана.

- Медиите са научили за нас и нашата сватба, а както знаеш кариерата ми е по-важна от теб.

- Значи започнах да ти преча, така ли?

- Да, днес заради тази моя грешка, че те подслоних като те направих своя жена ми отнеха дялът във собствената ми фирма и не сключих сделката. - Лъжите, които сипех срещу нея ме убиваха.

- Обвиняваш ме сякаш съм те накарала насила да се ожениш за мен.

- Аз бях глупака, че го допуснах, за което ще съжалявам, докато съм жив.

Силвия стана съвсем спокойна от масата и се насочи към спалнята ни, затвори се вътре.

- Не сме приключили разговора! - Крещях ѝ, когато нахлух при нея.

Видях как си събира дрехите от гардероба в куфара си.

- Къде си мислиш, че отиваш?

- Махам се от тук, защото съм излишна.

Мълчаливо хванах ръката ѝ, която трепереше и я целунах.

- Така ще е по-добре за нас, в края на месеца ще се разведем.

Stolen happiness/Откраднато щастиеNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ