Глава 17

147 10 0
                                    

Няколко месеца по рано

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Няколко месеца по рано...

Съдията се изправи, за да произнесе присъдата ми. Зад мен стояха Клаодио и баща ми, които се подсмихваха на нещастието ми и как за миг ми отнеха всичко. Силвия беше мъртва и аз бях виновен за смъртта ѝ. Проклет да съм! Аз ни обрекох на това! От самото начало знаех, че не съм за нея, но въпреки предупрежденията на всички я погубих със своята нищожна любов.

- Подсъдимият Джонатан Слейд е осъден на 15 години затвор без право на обжалване. Разгледахме случая и установихме, че той е причината за смъртта на бившата си съпруга Силвия Сийзън. Тя е починала на 10.03.2020 година вследствие на катастрофа. Всички улики сочат, че убийството ѝ е било планирано.

- Не е вярно! – Протестирах.

- Тишина в залата! Отведете този престъпник! Делото приключи!

Не може да бъде, не е възможно... Сигурен съм, че е подкупен от онези двамата, които си разчистиха пътя и ме тикнаха в затвора. На излизане видях самодоволната усмивка на Мейран и ако не ме държаха полицаите щях да я строша без да се замислям. Той с цялата си наглост ни спря и застана срещу мен.

- Жалко, че любовта ви свърши по този нелеп начин, но погледни от добрата страна ти не загуби нищо освен една долна лъжкиня.

- Не я обиждай! Не смей!

- Тя беше една малка кучка, която ми се отдаде без капка съжаление към теб и те излъга че съм искал да я изнасиля, а тя си легна доброволно с мен. Ти си наивник, а онова дете, което чакаше е мое, а не твое!

- Лъжеш, негоднико! – Щях да го разкъсам на парчета.

- Все още ѝ вярваш! Махнете го от тук! Сбогом, Джон ще се видим в Ада!

Да правилно го каза, че там ще се видим и ще се постарая така да стане. Той ще гори в пъкала и лично ще го пратя там. Дните и месеците един по един се изнизваха. Бях осъден несправедливо. Между четири стени някак си преживявах болката и мъката си по единствената жена, която съм обичал и още обичам. Тя му липсваше ужасно много. Излежавах чужда присъда, но имах чувството че я заслужавам напълно, защото не я опазих. В онзи ден трябваше да умра аз, а не Силвия. Не вярвах на нито една дума на Мейран, защото познавах добре моята Силви и тя не би ме предала така безсрамно.

Stolen happiness/Откраднато щастиеDonde viven las historias. Descúbrelo ahora