Глава 1

292 15 0
                                    

Съжалявах от самото начало, че познавах Джонатан Слейд. Той беше опасен, животът му се въртеше около неговата кариера, а моята вина беше, че все още го обичам. Тази празнота от ляво не се лекуваше и с всеки изминал ден ставаше все по-голяма и по-голяма. Опитах се да го забравя, но неуспешно той винаги се прокрадваше в мислите ми и отключваше миналото ни като неканен гост ми напомняше колко жалко изглеждам отстрани всъщност. В един момент имах всичко, от което се нуждаех, а в следващия ми го отнеха - щастието, любовта ми отидоха по дяволите.

Без обяснения и увъртания ми би шута подобаващо и ме изхвърли навън в студа. В онзи момент дори и бездомниците си имаха дом, а аз нямах абсолютно нищо. Нито семейство, нито приятели,  при които да се подслоня поне за кратко. В онази мразовита нощ си пожелах този дявол никога да не ме замени с някоя друга, във всяка една жена да вижда мен. Да умира с всяка секунда в терзания.

Цели четири години бяха изминали, а аз си стоях все същата развалина, но като завещание му изпратих моето последно писмо, сигурна съм, че го е прочел и съм изникнала в коварното му съзнание. Исках да му отмъстя веднъж завинаги и да отворя една нова страница в живота ми, да започна на чисто.

***

Станах от леглото си и стъпих върху студения под в стаята ми. Навън валеше сняг и беше натрупало доста, не се учудих, защото наближаваше Коледа. Блейк спеше в удобното си легълце, когато чу стъпките ми покрай него се протегна и се прозя сънено. Наведох се и го погалих.

- Моят важен котарак, гладен ли е?

Сякаш ме разбираше и измяука удобрително. Отидох в кухнята и сипах в купичката му от котешката храна.

- Хайде, ела... - Провикнах се.

Погледнах към ръчния ми часовник на масата, имах цял час да закуся и да се приготвя за работа. В този момент се звънна на входната врата. Кой ли пък се беше сетил толкова рано за мен? Отворих и пред мен застана един куриер с огромен букет червени рози.

- Силвия Сийзън?

- Да аз съм.

- Има пратка за вас.

- От кого?

- Не знам, адресът от който са изпратени е анонимен, аз само доставям.

- Ясно. - Взех цветята и се подписах. - Приятен ден!

Затворих и тръгнах обратно към стаята. Имаше малка картичка прикрепена към тях. Разгърнах я и се зачетох между редовете:

Stolen happiness/Откраднато щастиеOnde histórias criam vida. Descubra agora