Глава 10

171 11 0
                                    

Да, определено изненадах моето момиче. Не можех да ѝ откажа, поне това ми оставаше да я зарадвам и да я измъкна от мъката, в която попадна по моя вина. Силвия беше съкровище, което трябваше да пазя зорко от всички останали, които дебнеха навън. Мейран разбира се научи от охраната и никак не беше доволен от този факт. Викаше ме в дома си, който беше до нашия, делеше ни само една ограда. Оценявах загрижеността му, но започваше да прекалява със забраните си, благодарен съм му и че ни помогна, но нека да е в рамките на нормалното.

Влязох през главния вход и го намерих в кабинета му, пиеше сутрешното си кафе и разучаваше някакви документи, докато аз не привлякох вниманието му.

- Добро утро, Джон!

- Добро да е, за какво ме повика?

- Не се прави, че не знаеш. Рискуваш целия план да отиде по дяволите. Наясно ли си?! Животът на Силвия не е ли важен за теб?

- Напротив. Просто не разбирам защо си толкова ядосан, никой не ни забеляза ние живеем в пустоща. Наоколо няма хора, а и не ни познават.

- Ще те поправя. Баща ти е дал интервю пред известна телевизия и са ви обявили за издирване. Въпрос на време е да стигне и до Гърция. Туко-що преглеждах доклада и се опитвам да го прекрия за ваше добро. А вие мислите, че сте дошли на почивка в Атина. Опасно е.

- Искаш да кажеш, че ни преследват като престъпници?

- Компанията, която ръководеше ти е закрита, хората които са работили за теб си искат обещетенията, а господин Слейд те е натопил, че си профукал всички свои пари и поради тази причина си изчезнал от Америка. Въпросът е много сериозен, защото съм сигурен, че ще те осъдят. Трябва да се заемем с проблема. Ще се поема изплащането на дълговете и ще наема адвокати за всеки случай.

- Какви са възможностите да ме опандизят?

- Няма да го допусна, особено да ви разделят отново със Силвия. Справяме се за сега, а ти не се показвай, защото Клаодио е пуснал псетата си, има навсякъде връзки.

- Просто се разходихме за половин час и бяхме с охрана.

- Точно такива грешки ще ти костват много, недей да ги допускаш пак.

- Обещавам, че няма. Кога точно ще се преместим другаде, за да я предупредя?

- След месец, два. Зависи от обстоятелствата, приготвил съм жилищата, ако се окаже нещо извънредно.

Stolen happiness/Откраднато щастиеWhere stories live. Discover now