Глава 6

198 13 2
                                    

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


Умът ми не го побираше и идея си нямах как да постъпя в този момент, когато разбрах, че Силвия е преживяла всичката онази болка. Аз си мислех, че трудно съм преживял раздялата ни, тя е изтърпяла съвсем сама загубата на нашето бебе и нито веднъж не ми спомена, добре че беше кошмара, който сънува. Разбирах я, че не ѝ се говореше на тази тема. Затова реших да я затворя веднъж завинаги, защото бъдещето бе пред нас и съм сигурен, че когато всичко отмине ние ще имаме деца и ще бъдем щастливи, но засега реалността ни не беше никак розова, положението ескалираше с всяка изминала секунда.

Клаодио и баща ми научиха, че заминавам и бяха пуснали псетата по петите ни. Мейран и охраната му пътуваха с нас.

- Вече сме в безопасност, самолетът излита. - Съобщи приятеля ми.

Настанихме се удобно на местата си, усещах ръката на Силвия как трепери. Спомних си страха ѝ от летене. Тя затвори очи и взе да диша тежко.

- Спокойно тук съм. - Разтрих дланта ѝ. - Няма нищо страшно.

- Просто отдавна не съм летяла... - Гласът ѝ трепереше.

- Отзад има стая за почивка, по-добре да поспи, полетът ще е доста дълъг. - Мейран се намеси в разговора ни.

- Съгласна ли си? - Обърнах се към нея.

- Може...

- Ела ще те заведа. - Предложих ѝ.

- Ако искаш вземи и успокоителни.

- Няма нужда да се тъпча с лекарства.

- Както си решиш.

Оставихме Мейран сам, влязохме в малкото помещение, имаше малко легло и едно нощно шкафче до него.

- Удобно ли ще ти е?

- Да, не се притеснявай. - Убедително каза тя.

- Ще обсъдим нещо и ще дойда после до теб. - Целунах я.

Мълчаливо легна и се зави с одеялото. Излязох и се върнах при Мейран.

Stolen happiness/Откраднато щастиеOnde histórias criam vida. Descubra agora