Глава 9

174 11 0
                                    

1 седмица по-късно...

С  Джонатан се местихме в новото ни жилище, което Мейран сметна за най-безопасно

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

С Джонатан се местихме в новото ни жилище, което Мейран сметна за най-безопасно. Къщата се намираше в Калитея, на няколко мили от Атина. Имаше страхотна гледка към плажа, жалко беше че не мога да се разходя по него, защото обожавах морето. Наблюдавах го през прозореца на спалнята ни.

- Харесва ли ти? - Джон се беше промъкнал зад мен без да го усетя.

- Страхотно е, наистина.

- Радвам се, че ти допада.

- Шегуваш ли се? Влюбих се в тази гледка, но ми се щеше да го видя отблизо.

- Знам, но за сега е опасно да се показваме.

- Ще потърпя още малко.

- До лятото има доста време, но за сметка на това ще имаш пълната свобода.

Уви ръце около талията ми и ме целуна по врата, прокара устни надолу по голото ми рамо. Отмести презрамката и гледах как пада.

- Когато съм покрай теб, не мога да мисля за нищо друго, освен как да те вкуся. - Дъхът му опари кожата ми. - Да изпробваме ли новата ни спалня?

Обърнах се към него и слях устните ни в една греховно сладка целувка, оставаща ни без дъх. В този момент телефонът му звънна, игнорирайки го Джон продължаваше. Започва да става продължително и измрънка неодобрително, отделя се от мен бесен. На екрана му е изписано името на приятеля му.

- Нещо ново ли изникна?

Включи го на високоговорител, за да мога и аз да го чувам, с това искаше да изтрие съмненията ми към него.

- Да, забелязали за баща ти на Лондонското летище.

- Шегуваш се, хванал е следите ни, нали?

- Не, но сто процента те търси там.

- Мислил си е, че съм толкова глупав.

Stolen happiness/Откраднато щастиеOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz