Епилог

327 12 2
                                    

Няколко години по-късно...

Всички мои мечти се сбъдват щом съм с Джонатан. Той е мъжът, който винаги съм обичала и ще продължавам да обичам въпреки всичко и пречките, които заставаха в миналото ни. Виновниците за това са зад решетките вече. Аз си възвърнах нашите спомени и се излекувах напълно. Маргарет с всяка изминала секунда растеше все повече и повече. Днес тя има рожден ден и организираме заедно с Евелин празненството. Брус и Джон са поръчали тортата и отиват да я вземат. Общо взето всеки е зает със своята задача, трябва да я изненадаме. Нека в нашето семейство да има само щастие това си пожелавам всеки път, когато сме заедно.

***

Годеникът на сестра ми също се присъедини към нас. Маргарет е в детския център с баба си и сме свободни да вкараме своя план в действие. Украсата се достави бързо и я слагаме, остава само тортата да дойде и разбира се рожденничката да се прибере. Като изключим адското ми главоболие и гадене имам чудесно настроение. Отпадналостта ми обаче ми пречи да се насладя на партито.

- Добре ли си? - Пита ме Евелин. - Цялата си пребледняла.

- Просто навън е много жега, а и снощи не съм спала.

- Сигурна ли си?

- Да Евелин не се притеснявай, ти довърши тук аз ще отида да видя как вървят нещата в кухнята.

- Ако искаш си почини малко аз ще се оправя? - Предложи ми тя.

- Изключено, това е рожденния ден на детето ми.

- Доста се преуморяваш напоследък не е хубаво за твоето състояние.

- Какво ми е на състоянието?

- Бременна си... - Изтърси го безцеремонялно.

- Не съм.

Замислям се над думите ѝ, не ми е закъснявало или поне не съм забелязала. Възможно ли е?

- Ще отида до аптеката. - Каза сестра ми.

- Побързай обаче преди да са се върнали не желая да се разбира.

- Все пак трябва да им кажеш ако си бременна.

- Много ясно, че ще кажа, но до тогава да не се разчува, защото Джон е огромна паника.

- Права си, сега се връщам. - Грабна ключовете на колата и тръгна.

След половин час се върна и ми връчи теста за бременност. Влизам в банята, за да го направя и чакам резултата да се покаже. Евелин почука притеснена на вратата.

Stolen happiness/Откраднато щастиеМесто, где живут истории. Откройте их для себя