[פרק 26] החיים בלעדיך

98 14 2
                                    

נקודת מבט: אוון

נכנסתי דרך השער והתפרצתי לבית.

"איפה אבא שלי?" שאלתי את העובדת הראשונה שראיתי.

"הוא בחדר העבודה שלו, אבל הוא אמר לא להפריע ל..." עקפתי אותה ועליתי לקומה השנייה לפני שסיימה את דבריה.

"אוון? מה אתה עושה כ..."

"לא עכשיו, אמא" אמי הייתה מחוץ לחדרה בחלוק לבן.

פסעתי לחדר עבודתו של אבי. עצרתי מול הדלת, סידרתי את מחשבותיו והתפרצתי לחדר מבלי שהוזמנתי.

אבי ישב גב אליי. הוא אפילו לא הפנה את מבטו לבדוק מי מאחוריו.

"אל תכנס שוב מבלי לנקוש בדלת" הוא דיבר אליי כשגבו עדיין מופנה אליי.

"אל תדאג, זאת תהיה הפעם אחרונה שאראה את עצמי בחדר הזה" שמרתי על קור רוח.

"אמרתי לך לקחת חופשה קצרה לפני שתחזור, אבל זה גם בסדר" סוף סוף הוא הראה את פניו.

"זאת לא הסיבה שבאתי אלייך"

"איזו עוד סיבה יש לך לרצות לראותי? אני בטוח שלא באת אליי כי הגעגעת אליי או לבדוק את שלומי" הופיע על פניו חיוך מזוייף.

"מה שאני יודע זה שלא באתי לשחק איתך. אל תעמיד פנים שאין לך מושג"

"אני עדיין לא יודע על מה אתה מדבר, אבל תן לי לנחש. זה איכשהו קשור לחבר הקטן הזה שלך?" הוא שאל בקול לעגני.

"איפה סטאר?" שאלתי.

"אני נראה לך כמו השומר שלו? איך אדע משהו שאתה אפילו לא יודע?" הוא שוב ענה לי בשאלה.

"אני יודע שניפגשת עם סטאר שלשום, אני טועה?" המידע הזה הגיע אליי מהמזכירה ליאן הבוקר. ניסיתי לחשוב איך סטאר הגיע להחלטה הזאת. ביומיים האלה לא היה רגע שנפרדנו, חוץ מאשר שהלכתי למשרד והשארתי אותו לבד בחניה. ביררתי עם ליאן אם אבי היה בסביבה באותו יום. תשובתה הייתה חיובית. היא סיפרה לי שהוא נפגש בקפטריה עם מישהו והתאור שלה התאים לדמותו של סטאר. אני נסער כל כך ואין לי כבר כוחות להתמודד עם התערבותו של אבי בחיי.

"אכן נפגשתי עימו, אבל ניהלתי איתו שיחה כנה. לא איימתי על חייו ולא האלצתי אותו להיפרד ממך. אני רק נתתי לו חומר למחשבה. כשאני רואה אותך ככה, אני יודע איזו החלטה הוא בחר. זוכר מה אמרתי לך כל פעם מחדש? אם תיצור קשר חזק עם אנשים, אתה תהיי האחד שיפגע בסוף. אתה עדיין חושב שאני טועה?"

"בבקשה, תפסיק לחרטט. סטאר, הוא לא מישהו שיעזוב אותי בגלל משהו כזה, אתה בטח איימת עליו!"

"אחת, אני לא חבר שלך, אז פנה אליי בכבוד. שתיים, זאת הבחירה שלך אם להאמין לי או לא. אגיד את זה שוב, לא השתמשתי בכח או במעמד שלי להוציא את סטאר מהחיים שלך. זאת רק הבחירה האישית שלו. אתה יודע מה הבעיה של?"

My SaviorWhere stories live. Discover now