נקודת מבט: סטאר
מיד שיצאתי מהדלת, לבשתי את הג'קט של אוון.
שלפתי את הטלפון שלי ושלחתי מסרון ללאק.
תעקוב אחרי המיקום שלי.
ומסרון נוסף למקס.
אוון נמצא בסכנה, תבוא דחוף לבית שלו.
לאחר מכן השתקתי את הטלפון וטחבתי אותו לתוך אחת מנעלי אולסטאר הגבוהות שנעלתי, בתקווה ש"הם" לא יחפשו שם.
אני לא יודע אם מה שאני עושה הוא הדבר הבטוח והנכון, אבל אני פועל לפי האינטואיציה שלי. אין לי שמץ של מושג מי שני האנשים האלה בדיוק, אבל הם לא הפסיקו לעקוב אחרינו מאז שאוון ואני נכנסנו למסעדה אחרי הצפייה בזקוקים.
ניסיתי לאבד אותם, אך לשווא התאמצתי. לא ראיתי את פניהם, אבל הנוכחות שלהם לא הניחה לנפשי, גם אחרי שבקשתי מאוון לחזור הביתה בתקווה שכל הדאגות שלי היו לשווא, הם עדיין עקבו אחרינו.
שירדנו מהרכב מול השער, לא היה זכר לרכב שעקב אחרינו. הרגשתי שאני יכול סוף סוף לנשום.
לפני שסגרתי את השער, העפתי מבט אחרון. הרכב חנה רחוק מאיתנו,אבל לא היה בלתי אפשרי לפספס את הנוכחות שלהם. אוון לא הבחין במתרחש. לא ידעתי אם עליי לספר לו רק על סמך ההשערות שלי. אני לא רוצה להלחיץ אותו סתם כך.
למרות החוסר המידע בידיי בזהותם, אני בטוח שהם אחרי אוון. הדרך היחידה שחשבתי עליה היא לתחזות לאוון ולצאת אליהם. אני בטוח שהם לא יוותרו עד שישיגו את המטרה שלהם אחרי שהגיעו עד לכאן. שנינו לבשנו היום חולצה לבנה, אז הייתי צריך לקחת מאוון רק את הז'קט שלו.
הבטתי לאחור בפעם האחרונה, ופסעתי לכיוון היציאה. אני אחזור, אוון.
היה לי קשה לצעוד שהטלפון בתוך הנעל שלי. העפתי מבט לא מחשיד לכל הכיוונים. עיניי תפסו את הרכב חונה עדיין באותו מקום. אחרי הכל הם באמת עקשנים. אם לא הייתי מראה את עצמי בחוץ, הם היו פורצים פנימה?
התרחקתי בפסיעות ארוכות מהשער. אני צריך להרחיק אותם כמה שיותר רחוק מכאן.
לא שמעתי שום רעש של מנוע מאחוריי, אבל צעדים התקרבו אליי עם כל שניה שעוברת, הם אפילו לא מנסים להסתיר את הנוכחות שלהם. כשהרגשתי שהם במרחק נגיעה מלהשיג אותי, הסתובבתי אליהם. הם עצרו מיד. למרות הכל לא טעיתי, הם באמת שני הגברים שעקבו אחרינו. הבעת פניהם לא השתנתה גם לאחר שראו את פניי. אז אחרי הכל הם באמת לא מכירים את אוון אישית.
"מי אתם? ולמה אתם עוקבים אחריי?" שמרתי מרחק מהם.
"אתה אוון צ'ארלס, נכון?" הגבר הנמוך יותר פנה אליי בשאלה.
YOU ARE READING
My Savior
Lãng mạnפארק סון ג'ין הוא נער יתום שמתגורר בסיאול. הוא עבר התעללות מצד חבריו לכיתה על היותו חריג - הומוסקסואל. ההמתנה שלו להזדמנות לברוח מחייו המייסרים הגיעה לקיצה, כעת יש לו ההזדמנות והיכולת לברוח לחוץ לארץ ולהתחיל חייים חדשים. ~~~...