נקודת מבט: סטאר
כמו כל בוקר, כשהקצתי משנתי אוון לא היה במיטה. אני לא בטוח אם יש לו נטיה כלשהי לברוח מהמיטה על הבוקר או שאני זה שמתעורר מאוחר. קמתי לבדוק מה השעה. אחח! למה כואב לי הראש כל כך? ולמה אני ערום? לא הבנתי מה פשר הדבר הזה. מה קרה בדיוק אתמול בלילה? אני לא זוכר איך הגעתי לבית אחרי הארוחה עם לאק. רגע. לא זכור לי אפילו אם נפרדתי ממנו. הדבר האחרון שאני זוכר שלאק סיפר לי שיש לו איזו שליחות מחוץ לעיר למשך שבוע ושהוא ימשיך לברר על האדם שמופיע ביומן אחרי שיחזור.
חשבתי שמקלחת תפחית לי את כאבי הראש, אבל שיצאתי מיד מהמקלחת הרגשתי שהראש שלי בוער. הלכתי באיטיות לסלון. אוון הגיח מיד מהמטבח. "ישנת אותו?"
הנהנתי בראשי. הכאב הזכיר לי שהוא עדיין קיים.
"כואב לך הראש?" אוון מיהר לכיווני. הוא עזר לי להתיישב על הספה.
"מה קרה אתמול בלילה? איך חזרתי לבית?" הנחתי את הראש על משנת הספה.
"אתה לא זוכר כלום?" אוון שאל מופתע.
"כלום"
"אתה בין השיכורים הכי הזויים שפגשתי. לעולם אל תשתה עם מישהו אחר. זה מסוכן בשבילך"
"על מה אתה מדבר?"
"שנייה" הוא הלך למטבח וחזר עם הטלפון שלו ביד. הוא התיישב והחזיק את הטלפון מולי. הוא נכנס לגלריה ולחץ על הסרטון הראשון שהופיע.
הסרטון החל להתנגן.
סטאר, מי אני?"
"אוון"
"מי הבן זוג שלך?"
"א-אוון"
"למה אתה לא רוצה ללבוש את בפיג'מה שלך?"
"כי אני לא רוצה"
"תביא לי נשיקה"
צפיתי בכל מה שצולם בפה פעור. גם אחרי שציפיתי בסרטון אין לי שמץ של מושג מה בדיוק קרה אמש בלילה.
"שתיתי אתמול?" שאלתי למרות שידעתי את התשובה. הייתי נראה גמור בסרטון.
"כן. לאק סיפר לי שכמה כוסות בודדות גרמו לך להשתכר" שמעתי לעג בקולו. כל כך מביך! לא רק שאני לא זוכר מה בדיוק קרה, אלא גם השתכרתי מכמה כוסות סוג'ו.
"לפי מה שראית, אתה צייתן כמו כלב טוב שאתה שיכור, אז בחיים אל תשתה עם מישהו אחר. בפעם הבאה אתה עלול למצוא את עצמך במצב מסוכן"
"כרגע קראת לי כלב צייתן?"
"זה מה שתפס אותך בכל מה שאמרתי כרגע?" הוא שם את הטלפון שלו בכיס.
YOU ARE READING
My Savior
Romanceפארק סון ג'ין הוא נער יתום שמתגורר בסיאול. הוא עבר התעללות מצד חבריו לכיתה על היותו חריג - הומוסקסואל. ההמתנה שלו להזדמנות לברוח מחייו המייסרים הגיעה לקיצה, כעת יש לו ההזדמנות והיכולת לברוח לחוץ לארץ ולהתחיל חייים חדשים. ~~~...