נקודת מבט: אוון
עבר שבוע מאז שאימו של סטאר הגיעה ללאס וגאס. שלושתינו בילינו כמה פעמים ביחד, אבל רוב הזמן רק סטאר ואימו בילו זמן לבדם.
אני הכי מפרגן שיש. סטאר סוף סוף פגש את אמא שלו, מגיע להם זמן להשלים את כל הפער של כל השנים שחיו בנפרד, אבל אני לא יכול לא להיות עצוב שזה בא על חשבון זמני עם סטאר. אני לא רוצה להמשיך להיות גלגל שלישי. בילינו יחד רק לילה אחד בשבוע הזה, וזה גם אחרי שהצלחתי להגניב אותו מהחדר של אימו בזמן שנרדמה. היא שוהה באותו מלון שאני שוהה, ולא לדבר שהיא דלת אחת לידי.שמרתי הכל לעצמי, לא ציינתי אודות המחשבות שמתלוצצות לי בראש בזמן האחרון בפני סטאר. הוא צריך להעריך את ההתחשבות שלי בהם.
מה שחשוב כעת הוא שאני הולך לשים סוף למרחק ביני לבין סטאר כמו שרציתי מאז שנפגשנו שוב. מאז שצ'ארלי ציינה לפניי שסטאר וחברו מחפשים שותפים לדירה, הבנתי שזאת הדרך שלי להיות קרוב לסטאר. לפני יומיים הצלחתי לחתום על חוזה שכירות עם שותפו של סטאר, הוא הציג את עצמו ככריס. ביקשתי ממנו לשמור על כך בסוד מסטאר, הוא נתן לי את המילה שלו.
ששוחתתי עם כריס בשיחת טלפון והוא עדכן אותי שסטאר נמצא איתו בדירה ברגעים האלה. עברו רק כארבעים דקות לאחר השיחה שלי עמו, ואני כבר עומד מתחת לבניין ברגעים אלו עם החפצים שלי. נשאתי עימי שתי מזוודות גדולות ואת תיק העבודה שלי. אני הולך להפתיע את סטאר, שהוא לא יבין מאיזה זה בא לו. אני לא יכול להפסיק להתרגש כמו ילד.
אני תוהה מה יהיה המשפט הראשון שלו.
אולי: "אוון, מה אתה עושה כאן?"
ואולי: "חיכיתי לך, ממש התגעגעתי אליך"
אולי אפילו: "אוון, אני כל כך שמח שאתה כאן, בדיוק התכוונתי להגיד לך שאני רוצה שנגור יחד" חחחחח! אני לא יכול לעמוד בזה. למה המעלית הארורה הזאת לא יורדת כבר?אני עומד בפתח המעלית ולוחץ שוב ושוב על הכפתור, אבל המעלית לא יורדת.
"אתה לא יודע לקרוא אנגלית?" גבר שנראה בשנות הארבעים לחייו ירד במדרגות. הסתכלתי עליו מבולבל, לא הבנתי איך הוא הגיע למסקנה הזאת.
"תסתכל מאחוריך" הוא אמר לפני שיצא מהבניין. הסתכלתי מאחוריי.
קראתי את המודעה מילה אחרי מילה, למקרה שזה לא יותר מסתם סיוט בהקיץ.הודעה חשובה!!
המעלית בתיקונים, נא להשתמש במדרגות.
מצטערים על אי הנוחות ותודה על ההבנה.שלכם, ועד הבית
אני לא מאמין שזה קורה לי. למה זה חייב לקרות דווקא היום? איך לעזאזל אני הולך לעלות ברגל ארבע קומות ועוד עם שני מזוודות?!
אוון, קח נשימה ותחשוב איך אתה יוצא מזה.
האופציה הראשונה היא לעלות את שתי המזוודות בבית אחת, אבל זה בלתי אפשרי. האופציה השנייה היא לקחת כל פעם מזוודה אחת, זה מתיש ולוקח יותר זמן. אני אובד עצות.
אני יכול לבקש עזרה מכריס או אפילו מסטאר, אבל זה לא בא בחשבון. אני לא אתן לתוכנית שלי לרדת לטמיון, אני אפתיע את סטאר לא משנה כמה כוחות וזמן יקח לי.
יאללה, אוון! אתה הולך לעשות את זה בצ'יקצ'ק!
YOU ARE READING
My Savior
Romanceפארק סון ג'ין הוא נער יתום שמתגורר בסיאול. הוא עבר התעללות מצד חבריו לכיתה על היותו חריג - הומוסקסואל. ההמתנה שלו להזדמנות לברוח מחייו המייסרים הגיעה לקיצה, כעת יש לו ההזדמנות והיכולת לברוח לחוץ לארץ ולהתחיל חייים חדשים. ~~~...