[פרק 16] משאלה

131 14 4
                                    

נקודת מבט: אוון

סטאר אמר שיש לו שוב משהו דחוף לעשות,ונתן לי לחזור הביתה לבד. אני סקרן לדעת מה זה ה"משהו דחוף" הזה שהוא מדבר עליו,אבל אני לא רוצה ללחוץ עליו. אני מחכה שזה יבוא ממנו,רק שאני לא בטוח אם הוא בכלל מתכוון לספר לי.
כשפתחתי את השער,המראה המקושט של החצר תפס את עיניי. מה הולך פה?

"מזל טוב"

"יום הולדת שמח!"

מבלי ששמתי לב כל החבר'ה הופיעו מולי.

"מזל טוב" מקס בירך אותי שוב.

"מזל טוב" כל השאר הצטרפו אליו.

"מתי הספקתם לעשות את כל הזה?" שאלתי מופתע.

"לסטאר היה חלק גדול מהתוכנית" הסביר מקס.  סטאר לקח חלק מזה? הוא אכן שחקן טוב.

"היי" הופתעתי לראות את מייק. הוא סיפר לי שהוא לא יגיע.

"הבן דוד שלך טס את כל הדרך לכאן רק למענך, ואפילו חיבוק אתה לא נותן לו?" מייק פילס את דרכו אליי.

"אני פשוט מופתע. אמרת שלא תוכל להגיע" התקרבתי אליו וחיבקתי אותו.

"הנה אני פה. יש לי עוד הפתעה" הוא לחש לי.

"טדאם!" הוא פרש את ידיו. הסתכלתי לכיוון שהוא מביט בו. לו?  מה היא עושה פה?

"מזל טוב,וון" היא פסעה לכיווני עם העוגה.

"תביע משאלה ותכבה את הנר" היא קירבה אליי את העוגה. לקחתי נשימה,ביקשתי משאלה  ונשפתי על הנר.

"נו. מה ביקשת?" מקס התעניין.

"אם תגלה המשאלה..."

"לא תתגשם" הוא השלים אותי. "הבנתי אותך. אז בוא תשב ותחתוך את העוגה "
כל אחד תפס כיסא וישבו מול שני השולחן. סך הכל היו עשרה חברה. חלקים הם חברי ילדות שלי כמו, מקס,האנה,לונה,מייק. וחלקם הם חברים שהכרתי דרך העבודה.

"תודה,חבר'ה" אמרתי לפני ששלחתי את הסכין לחתוך את העוגה.

"רוצה שנשיר לך שיר?" שאלה האנה.

"לא. אני מוותר"

"אני חייבת לתעד את זה. למי אתה נותן את הביס הראשון" האנה כיווני אליי את המצלמה.

"אין פה שאלה" מקס הפנה את מבטו אל לונה.

מי בכלל המציא את השטות הזאת? למה אני צריך לתת את הביס הראשון למישהו. הכנסתי חתיכה מהעוגה לפה. "שכל אחד יאכיל את עצמו"  קמתי והלכתי לכיוון המשקאות. לקחתי כוס בירה והתיישבתי הרחק מהשאר. סטאר,לא אמר שהוא יבוא אחריי,אז למה הוא עדיין לא פה? אולי קרה משהו. אני צריך להתקשר אליי? אוף,אני לא יודע מה עליי לעשות!  אני רוצה לדבר איתו, לספר לו על אתמול בלילה.
"כדור הארץ לאוון" מייק בא להתיישב לידי. "קרה משהו? נראה שהראש שלך לא פה"

My SaviorWhere stories live. Discover now