נקודת מבט: סטאר
עד הצהריים בילינו שעות ברכיבה על אופניים, הלכנו לחדר בריחה ,שעות לקח עד שפתרנו את התעלומה. את הארוחת הצהריים אכלנו במסעדה צנועה שהייתה בממוקמת באיזו שכונה ענייה. האוכל היה כל כך טעים שהבטחנו שנחזור שוב בעתיד לשם. זמן אחרי שחזרנו לבית,אוון קיבל שיחה מהמנהל שלו שהוא צריך אותו דחוף. וכך מצאתי את עצמי לבד למשך הערב. עד עכשיו לא מצאתי את הזמן לעיין ביומן.ישבתי בחדר והתחלתי לדפדף ביומן. בדף הראשון כתוב שכתבתי יומנים אחרים. ביומן כתבתי רק את המטרות שלי- להרוויח כסף ולברוח לניו יורק. לא כתוב מה הסיבה שרציתי לברוח,אבל לא היה קשה לנחש למה. בפעם האחרונה שנזכרתי במה שקרה לי בבית ספר לא חשבתי שזה כל כל גרוע עד כדי לגרום לי לברוח. שעות הטיסה כתובים לי גם כן ביומן. באחד מהעמודים היה רישום של פרטים על מישהו, השם שלו, מספר טלפון,כתובת דירה. לא הבנתי למה רשומים לי הפרטים האלה ביומן,אבל הכתבות היא בניו יורק. אולי זה המקום שהתכוונתי לגור בו אחרי שאגיע לניו יורק? אבל לא היה לי מספיק כסף לקנות דירה.
השם הרשום על היומן היה קארל קאנג. תהיתי מה הוא בשבילי. הסתכלתי שוב על המספר טלפון שרשום והתלבטתי אם להתקשר ולדעת לאן זה יוביל אותי. התקשרתי לאדם שיכול לתת לי עצה מועילה במצב הזה.
"הלו" הוא ענה בצלצול הראשון.
"היי. מה קורה?"
"אני בסדר.תודה" לאק השיב לשאלתי.
"קראתי את היומן ורציתי ליידע אותך" וכך סיפרתי לו את כל הסיפור מבלי לפספס פרט קטן. הרגשתי שאני יכול לסמוך עליו ולשתף אותו במה שקרה לי.
"אני כל כך מצטער. מבלי לדעת שעברת את כל הדברים האלה,שיתפתי פעולה במזימה להוליך אותך שולל. אני מצטער שרימיתי אותך" הוא התנצל כשסיימתי לעדכן אותו.
"אמרתי לך כבר שזה בסדר. אני סלחתי לך והגיע הזמן שגם אתה תסלח לעצמך. אל תשכח שאתה גם בן אדם,מותר לך לטעות" אמרתי במטרה לשכנע אותו שזה בסדר. זה באמת בסדר. זה מאחורינו,מחלתי לו כבר. הוא עשה כל כך הרבה למעני,איך אני יכול לשמור לו טינה? אני כל כך אסיר תודה. חבל שהוא לא מבין עד כמה שאני מעריך אותו.
"אז מה כדאי לי לעשות? אתה חושב שזה נכון ליצור קשר עם האדם הזה?"
"אני לא חשוב שזה הזמן. קודם אנחנו צריכים להבין מי הוא לפני שניצור עמו קשר, זה אומר לחכות עד שהזיכרון שלך ישוב אליך. תשלח לי את הפרטים ואני אנסה לברר שיתפנה לי זמן,אוקיי?" לאק הציע לי. ידעתי שאני יכול לסמוך עליו.
"טוב. אשלח לך עוד מעט"
"סטאר,תודה"
"על מה?"
"תודה ששיתפת אותי בסיפור האישי שלך"
"עשיתי רק את מה שחשבתי שנכון לעשות"
YOU ARE READING
My Savior
Romantizmפארק סון ג'ין הוא נער יתום שמתגורר בסיאול. הוא עבר התעללות מצד חבריו לכיתה על היותו חריג - הומוסקסואל. ההמתנה שלו להזדמנות לברוח מחייו המייסרים הגיעה לקיצה, כעת יש לו ההזדמנות והיכולת לברוח לחוץ לארץ ולהתחיל חייים חדשים. ~~~...