נקודת מבט: סון ג'ן (סטאר)הוא מהיר יותר ממה שחשבתי. לא הצלחתי להשיג את צעדיו. הוא נמנע מללכת למבוך סתום, הוא מדגיש לי את זה שהוא מכיר את השכונה, אבל לצערו הרב גם אני מכיר את השכונה הזאת כמו כף ידי. לאחר שראיתי קיצור דרך, לקחתי את ההזדמנות. הנשימות שלי הפריעו לי לרוץ. אני חייב להתאמן יותר.
למרות שלקחתי את קיצור הדרך, הוא הגיע לפני למקום המפגש בין שתי הדרכים. הוא עצר הרחק ממני, מצמיד סכין לגרונו של כריס. שלפתי את האקדח ופסעתי לכיוונו.
"אם תעז לעשות עוד צעד, אני אשסף את גרונו!" הוא צעק בקול מאיים, אבל לא היה ניתן להסתיר את הרעד בשפתיו. עצרתי במקום והתחלתי לחשוב איך יוצאים מהמצב הזה.
"תפסיק להסס ותירה בו גם אם זה יהרוג אותי. אם המוות שלי יביא למעצרו של פושע כמוהו, אני אקריב בשמחה את חיי!" כריס צעק אליי.
"כריס, זה לא הזמן לדבר שטויות. תסתום ת'פה ותן לי שנייה לחשוב"
"אין על מה לחשוב. תירה כבר! בשביל מטרה יותר נעלה, בלתי אפשרי שלא יהיו קורבנות בדרך. אני אהיה הקורבן אם זה ישיג צדק בעולם הזה. החלום שלי הוא למות בעת מילוי תפקידי, אז..."
"תפסיק כבר לדבר!" סימפסון בוב, הנמלט איבד את הסבלנות שלו. הוא הידק את הסכין לגרונו של כריס. "אם תמשיך לפלוט עוד שטויות, אני לא אהסס לשסף אותך"
"אב...אבל, אני רוצה להוכיח לחבר הצוות שלי שאיני מפחד מהמוות, שהמוות שלי לא יהיה לשווא אם זה יעזור לשים אותך מאחורי הסורגים" כריס הצמיד את הגרון שלו לסכין.
"אתה בכח רוצה למות? אם זה מה שאתה מבקש, אני אעשה זאת במהירות, לא תסבול הרבה" הוא הסיר את הסכין מגרונו של כריס והזיז אותה למרכז הלב שלו. יריתי באוויר. סימפסון בוב קפא על המקום. כריס ניצל את ההסחה והעיף עם מרפקו את הסכין הרחק מהם. כריס הצליח להרחיק ממנו את הסכין, אבל הוא לא הצליח לברוח לפני שסימפסון חנק אותו מאחור. כריס לא ניסה להיאבק. היתרון היה בעד כריס. כעת שאין סכין שצמודה לו לגרון, הנצחון כבר שייך לו. כריס הכניס את ידו לכיס, שלף את גז הפלפל וריסס לאחור. למרות שהיה עיוור למה שקורה מאחוריו, הוא הצליח להתיז ישר לעיניו של סימפסון. סימפסון שיחרר את אחיזתו בכריס והתחיל לשפשף באגרסיביות את עיניו, הוא השתעל בקוצר רוח.
"א-אני אהרוג אותך!!" הוא צעק.
"במצבך? לא נראה לי" כריס בעט ישר ברגליו של סימפסון. הוא התמוטט על הרצפה.
"שכחתי את האזיקים שלי, אפשר את שלך?" כריס משך את שתי ידיו של סימפסון וחיכה עד שעמדתי מולו.
"אני רואה ששכחת לא רק את האזיקים, איפה האקדח שלך?" זרקתי אליו את האזיקים שלי.
"יצאתי בפזיזות, אז שכחתי לקחת את המעיל שהאקדח והאזיקים שלי נמצאים בו" הוא כבל את באזיקים את ידיו של סימפסון. "סימפסון בוב, אתה עצור בגין חטיפה וכליאה של לארה וטיילור מדיסון. כל מה שתאמר זה עתה, יכול לשמש נגדך בבית משפט. וכמובן יש לך את הזכות לערער" כתמיד כריס חזר על המשפט כמו תקליט שבור.
YOU ARE READING
My Savior
Romansaפארק סון ג'ין הוא נער יתום שמתגורר בסיאול. הוא עבר התעללות מצד חבריו לכיתה על היותו חריג - הומוסקסואל. ההמתנה שלו להזדמנות לברוח מחייו המייסרים הגיעה לקיצה, כעת יש לו ההזדמנות והיכולת לברוח לחוץ לארץ ולהתחיל חייים חדשים. ~~~...