נקודת מבט: אוון
כשהקצתי משנתי סטאר עדיין היה מכורבל בחיקי כמו תינוק. המראה העלה בי חיוך על שפתיי. הידיעה שהבוקר שלי מתחיל בצורה כזאת מחממת את ליבי,ומסבה לי אושר.
הענקתי לו נשיקה על מצחו ונכנסתי לשטוף פנים לחדר האמבטיה.
כאשר פתחתי את המקרר הופתעתי לגלות שהוא כמעט ולא אכל את כל האוכל שהזמנתי עבורו.
לאחר שהכנתי עבורי קפה החלתי בעבודתי במטבח. השתמשתי במעט המצרכים שהיו במטבח להכין ארוחה קלה ומזינה.
בשעה שהכנתי את שולחן האוכל סטאר הגיע לסלון. לרגע עינינו נפגשו,אך הוא השפיל מידית את מבטו. הוא מובך? כל כך חמוד!
"בוקר טוב" היה לי דחף לחייך,ולא עצרתי בעדי. רק לראות אותו מסב לי אושר שאיני יכול לתאר במילים.
"בוקר" הוא אמר בקול שהגיע בקושי לאוזניי.
"בואו שב בשולחן. ארוחת בוקר מוכנה!"
הוא ציית והלך להתיישב.
לקחתי את צלחת האוכל שלי והתיישבתי מולו. הוא עדיין השפיל מבט ולא הרים את מבטו אפילו שהגשתי לו את האוכל.
"תודה על הארוחה. בתיאבון!" הוא איחל והתחיל באכילה.
"בתיאבון" לא הצלחתי ללכוד את מבטו.
"ישנת טוב?" למשמע השאלה שלי הוא כמעט נחנק,הוא השתעל ולגם מכוס המים שהגשתי לו. סוף סוף הוא הביט בי."למה אתה עדיין פה? אין לך עבודה היום?" הוא שינה את נושא השיחה.
"תודה ששאלת ישנתי ממש טוב. להזכירך היום סופ"ש,ואיני עובד ביום זה"
"אה" הוא המשיך לאכול מהר כאילו מישהו רודף אחריו. הנחתי לו לסיים את הארוחה בשקט, למרות שהיה לי את הדחף לפתוח איתו בשיחה.
"אני צריך לקנות כמה דברים בשוק,תרצה לבוא איתי?" שאלתי אותו בשעה שהדחנו את הכלים.
"מה יש לך לחפש בשוק?" הוא ענה לי בשאלה.
"כמעט ואין כלום במקרר. אני צריך למלא אותו משום שמחרתיים אצטרך להכין לא מעט אוכל"
"יש משהו מיוחד מחרתיים?" הוא תהה. כנראה שהוא לא זוכר שעוד יומיים זה יום הולדתי.
"כמה חברים באים אליי"
"אה. למה דווקא בשוק? אפשר לקנות בסופר או להזמין באינטרנט"
"אני אוהב את האיכות של השוק. ויש מישהו שאני צריך לפגוש שם"
"אתה לא חושב שאתה נוהג בחוסר זהירות? מה אם מישהו יזהה אותך בשוק? זה עלול ליצור עוד בעיות.אני לא חושב שזה נכון לצאת למקומות כאלה בזמן הזה" הוא התעקש.
"מה אני אמור לעשות? לשבת בחיבוק ידיים בגלל הפחד שיהיו עוד דיבורים עליי? נמאס לי מהדרך שהעולם סולל לי. אני אחליט מה נכון בשבילי ומה לא!" סוף סוף הצלחתי לומר את מה שאגרתי בתוכי ולא הצלחתי להביא את עצמי לומר את המילים את האלו במשך כך כך הרבה זמן. רק חבל שמילים אלו לא אמורות להיאמר מול האדם שעומד עתה מולי. "אני אובדן עצות! אני רק..."
"אני אלך אתך לכל מקום רק לא לשוק.אני מצטער,אבל אני לא יכול לתת לך לסתובב במקומות הומי אדם." סטאר קטע אותי. זה הפתיע אותי. "אני אלך לקנות לקנות את כל מה שצריך בעצמי או שאזמין באינטרנט" לא הצלחתי לעצור את עצמי מלקרע מצחוק.
"אמרתי משהו מצחיק ואני לא יודע מזה?" הוא הביט בי כאילו אני היצור הכי מוזר שהוא ראה אי פעם.
"לא יודע מה בדיוק הצחיק אותי,אבל לראות אותך לוקח פיקוד ומחלק לי הוראות גורם לי לחשוב שאתה רוצה להגן עליי ולא על המונטין של המשפחה שלי"
"אם להזכירך אני שומר הראש שלך. הכוונה היא שאתה בעדיפות הראשונה אצלי ושאני חייב להגן עלייך בחיי. אז תפסיק לעצבן אותי ולומר שטויות כאלה!" הוא הדגיש את המילה "חייב"
המילים שלו העלו בי חיוך על הפנים. "לא ידעתי שעד כדי כך אכפת לך ממני"
YOU ARE READING
My Savior
Romanceפארק סון ג'ין הוא נער יתום שמתגורר בסיאול. הוא עבר התעללות מצד חבריו לכיתה על היותו חריג - הומוסקסואל. ההמתנה שלו להזדמנות לברוח מחייו המייסרים הגיעה לקיצה, כעת יש לו ההזדמנות והיכולת לברוח לחוץ לארץ ולהתחיל חייים חדשים. ~~~...