נקודת מבט: אוון
"אעשה את עצמי שלא שמעתי את זה" תגובתו של אבי הייתה כמו ששיערתי. לקח לי כמה ימים לסיים את העבודות שלא גרמתי במשרד. היום הגעתי לבית הוריי במטרה לדבר עם אבי על החלטתי נסגת מהיותי מנכ"ל.
"לא באתי לבקש את רשותך, אני רק מספר לך את ההחלטה שקיבלתי" לא צפיתי שהוא יסכים בקלות, אבל אין לי כוונה לסגת מהחלטתי גם אם הוא יתנגד בחריצות.
" תגיד, התפקיד שיש לך בידיים נראה לך כמו משחק? מה זה ההחלטת שקיבלת? זה לא משהו שאתה יכול להחליט בכוחות עצמי. אתה יודע מה עשיתי כדי שתשב בכיסא הזה? אתה כפוי טובה!" אבי הרים את קולו.
"זה בדיוק מה שאני מנסה לומר לך, אני בחיים לא ביקשתי את התפקיד הזה. אף פעם לא אמרתי שאני רוצה להיות היורש שלך, זאת הייתה החלטה שלך ושלך בלבד. יש לא מעט אנשים שיריבו על החברה, אבל אני לא אחד מהם. במשך כל החיים לא היה משהו שממש רציתי. זאת תהיה הבקשה הראשונה והאחרונה שלי ממך, בבקשה תן לי ללכת בדרך שלי"
"טיפחתי את הדרך שלך עד עכשיו, וזה מה שאתה מבקש ממני אחרי הכל? אתה היורש היחיד שלי"
"היורש שלך, אה? אתה לא יכול לשכוח מכל זה לרגע ולהסתכל עליי רק כאל בנך? והדרך שסללת לי היא לא הדרך שאני מחפש. מצאתי משמעות חדשה לחיים שלי, אז אני רוצה ללכת בדרך הזו" תמיד הראיתי את החוסר הרצון שלי ללכת בדרכו של אבי, אבל היום אני רוצה לגרום לו להבין מה אני בדיוק מחפש, שיש לי שביל חדש בחיים שאני רוצה לקחת.
"תצא לאיזו חופשה ושתחזור אדאג שתנאי העבודה במשרד יהיו נוכחים" אבי התכחש לחלוטין למה שאמרתי.
"סיימתי את מה שבאתי להגיד, אז..." קמתי על הרגליים ופיניתי לכיוון היציאה.
"חכה, תשקול טוב לפני שתצא מהדלת הזאת. אם לא תחזור למקומך עכשיו, אני אנקוט באמצעים קיצוניים"
"אתה יכול בבקשה להפסיק לאיים עליי? עד כמה נמוך אתה יכול לרדת?!" עצרתי והסתובבתי אליי. נמאס לי מהאיומים שלו. אני לא אתן לו להשתמש שוב בסטאר כדי לאיים עליי.
"אם זה יעצור אותך, אני לא אהסס לרדת נמוך כמו שציינת"
"גם אם תנסה לעצור אותי, השבוע אגיש את מכתב ההתפטרות שלי. עד אז, תרגיש טוב" הסתובבתי ויצאתי מהדלת.
עברו ימים מאז שאני וסטאר חזרו לגור שוב יחד. כעת יש לנו מערכת יחסים שבנויה על כנות והמון אהבה. סוף סוף מצאתי מישהו שאוהב אותי ללא תנאים. אני אגן על האדם הזה ואעשה הכל שיהיה לנו יחד עתיד בטוח ומשגשג.
~~~~~~~~~~
נקודת מבט: סטאר
YOU ARE READING
My Savior
Romanceפארק סון ג'ין הוא נער יתום שמתגורר בסיאול. הוא עבר התעללות מצד חבריו לכיתה על היותו חריג - הומוסקסואל. ההמתנה שלו להזדמנות לברוח מחייו המייסרים הגיעה לקיצה, כעת יש לו ההזדמנות והיכולת לברוח לחוץ לארץ ולהתחיל חייים חדשים. ~~~...