נקודת מבט: סטאר
"ומה עשית?" האנה שאלה.
"קמתי והלכתי" מקס הסביר. כולם פרצו מצחוק. לא יכולתי להחניק צחוק והצטרפתי אליהם. כולנו ישבנו מחוץ לקראוון. ליאם ואוון צלו בשר על המנגל. מי שרצה, סיפר על דברים מצחיקים והזויים שקרו להם."מזל שאתה לא צריך לדאוג לכסף. אני עובדת עשרים וארבע שעות בשביל להרוויח בחודש את מה שאתה מרוויח ביום" כריסטין העירה.
"אם תתחתני איתי, בחיים לא תצטרכי לדאוג לכסף" מקס השיב לה.
"מצטערת, אבל אני לא בקטע של ילדים" היא ענתה לו. כולם צחקו על חשבונו של מקס. הבטתי בשמיים. החושך החל לרדת, והשמש נעלמה לה מעל פני כדור הארץ.
אחרי זמן, מקס ניכנס לקראוון. הצטרפתי אליו.
"מקס, אני יכול לשאול אותך משהו?" התיישבתי על הספה לידו.
"כמובן. מה זה?" הוא ישב על הספה שיד ימינו מוטלת על המשענת.
"מקודם, שהלכתי לדבר בטלפון. אתה יודע אם מישהו בא לחפש אותי?"
" מישהו חיפש אותך?לא נראה לי. כמה דקות אחרי שקמת והלכת הפסקנו לשחק, אוון ואני נשארנו מחוץ לקראוון. אני חושב שכריסטין והאנה הלכו להצטלם או משהו כזה, נראה לי שליאם,לונה ומייק היו בתוך הקראוון. למה אתה שואל?"
"סתם"
"קרה משהו?"
"לא קרה שום דבר. רק רציתי לדעת" ראיתי חוסר אמון בעיניו. אחרי מה שהוא סיפר לי, אני יותר מבולבל. אני תוהה אם זה בכלל היה מישהו מהחבר'ה, יכול להיות שזאת הייתה סתם חיה שעברה באיזור.החיה בטח פחדה ממני וברחה שראתה אותי מתקרב אליה. עכשיו נשמע יותר הגיוני. כעת אין צורך לחשוש לגבי זה.
"מקס, סטאר! האוכל מוכן" האנה צעקה מחוץ לקראוון.מבלי המתנה נוספת יצאנו. החושך כבש את היער, אבל באזור הקרוב אלינו זרח אור. האור הגיע מחשמל האור שחובר למתג החשמל של הקראוון. שטיח גדול היה פרוס על הרצפה. כולם ישבו יחד על השטיח, והבשר הצלוי הונח באמצע.
"יאמי!!" מקס התיישב מיד והתחיל באכילה. התיישבתי לצידו. אוון הגיע להתיישב לידי. הוא לקח צלחת ושם עליה כמה חתיכות בשר. הוא שם את הצלחת מולי. "תאכל לפני שהכל יגמר"
"טוב. תודה" אכלנו שתינו מאותה הצלחת.
"הגיע הזמן למשחק מהנה,לא?" הפעם מייק זה שהציע את הרעיון.
"אני בעד! מה נשחק?" האנה שאלה.
"סטריפ פוקר" ליאם הציע.
"אמת או חובה" כריסטין פלטה.
"אני בעד סטריפ פוקר" מייק הסכים עם ליאם.
"אני מעדיפה אמת או חובה" לונה הביעה את דעתה.
YOU ARE READING
My Savior
Romanceפארק סון ג'ין הוא נער יתום שמתגורר בסיאול. הוא עבר התעללות מצד חבריו לכיתה על היותו חריג - הומוסקסואל. ההמתנה שלו להזדמנות לברוח מחייו המייסרים הגיעה לקיצה, כעת יש לו ההזדמנות והיכולת לברוח לחוץ לארץ ולהתחיל חייים חדשים. ~~~...