נקודת מבט: סטאר
השתהיתי כחמש דקות מחוץ לשער.
ששמעתי את קולו של אוון מאחורי השער, התקרבתי לשער, עשיתי לי פתח קטן והצצתי לבפנים. אוון שיחק בחוץ עם הכלבים שלו. כמה שזכור קוראים להם מיקה ו... איך קראו לגור שלה?אוון הרים מקל וזרק אותו הרחק מהכלבים.
"סקאי, לך תתפוס אותו!" אה, נכון. קוראים לו סקאי.
הגור הקטן רדף אחרי המקל.
רק בגלל מה שקרה אתמול, הגעתי למצב הזה שאני צריך להתגנב לוילה של אוון ולתהות איך קוראים לחיות המחמד שלו.
~~~~אתמול~~~~~
קמתי השכם בבוקר ונסעתי לביתו של אוון. הספקתי לתפוס אותו לפני שיצא מהבית. הוא לא הביע סירוב שביקשתי להסיע אותו, אבל הוא עדיין נמנע מליצור עמי קשר כלשהו. נאזרתי בסבלנות ונתתי לו את הזמן לסדר את מחשבותיו. בתקופה שהיינו יחד, לא רציתי יותר מעכשיו שאוון יפנה את הזמן שלו ויקשיב לי.
במהלך כל הנסיעה, פטפטתי ללא הפסקה. לא רציתי שתהיה דממה, וניקלע לאווירה מביכה.
אוון ירד מהרכב ופסע לכיוון שלא היה למשרדו מבלי לומר דבר. הלכתי אחריו. למה? אני לא יודע. זה פשוט משגע אותי שאני לא יכול לעשות דבר כדי לשפר את האווירה בינינו. אוון מסרב לדבר עמי, אז איני יודע אם הכעס שלו הוא זמני או שהוא רוצה לשים סוף ליחסים שלנו.
עקבתי אחריו עד הקפטריה של החברה. נשארתי מחוץ לקפטריה וציפיתי בו ניגש לשולחן ומתיישב ליד מישהו. הם לא לחצו ידיים. הבחור רק הביט בכוס שבידו. יכולתי להרגיש את האווירה המוזרה ביניהם. זו לא פגישה עסקית.
אוון היה גב אליי, אז רק שפתיו הנעות של הבחור נגלו לפניי. ידעתי שזה חסר תועלת להישאר עדיין כאן מבלי היכולת לשמוע את השיחה שלהם, אבל ניסיתי לקרוא את שפת הגוף שלהם. הרגשתי לא נעים לפלוש בצורה כזאת לחייו של אוון, אבל הוא לא השאיר לי שום ברירה.
כחמש דקות לאחר מכן שניהם קמו וצעדו לכיוון היציאה. מיהרתי והסתתרתי מאחורי עציץ גדול שניצב בפינת הקפטריה. הם דילגו עליי וצעדו הרחק מהקפטריה.
הבטתי בהם מרחוק נכנסים למרצדס לבנה ונעלמים מול העיניים שלי. לראות את זה גרם לי להיות עצבני. הייתי חסר אונים.
"מה אתה עושה פה?" למשמע הקול מאחוריי התייצבתי והפניתי את מבטי.
"אל תגיד לי שאתה עוקב אחרי אוון" לונה ציינה את המובן מאליו. היא לבשה חצאית צמודה שחורה מעל הברכיים וחולצה מכופתרת בצבע טורקיז.
"אם תמשיך להתחבא ולצפות בו מאחורי הגב, אתה תצא מופסד כמוני"
"למה את מתכוונת?" שאלתי.
YOU ARE READING
My Savior
Romanceפארק סון ג'ין הוא נער יתום שמתגורר בסיאול. הוא עבר התעללות מצד חבריו לכיתה על היותו חריג - הומוסקסואל. ההמתנה שלו להזדמנות לברוח מחייו המייסרים הגיעה לקיצה, כעת יש לו ההזדמנות והיכולת לברוח לחוץ לארץ ולהתחיל חייים חדשים. ~~~...