|פרק 14| וידוי

123 10 4
                                    

נקודת מבט: סטאר

"סליחה,אתה גר פה?" מישהו עצר אותי מול השער ופנה אליי בשאלה.

"למה?"
"הבאתי את ההזמנה,אבל האיש שהזמין לא עונה לי" הוא פתח את תא המטען של רכבו והראה לי את המצרכים שאוון הזמין באינטרנט.

"גרמנו לך לחכות הרבה? מצטער" התנצלתי לפניו.

"לא... זה בסדר. לא חיכיתי הרבה זמן" הוא החל להוציא הכל בעדינות רבה. "אני אעזור לך"

"זה בסדר. טרחת מספיק"

"זה כלום. יש פה די הרבה. תצטרך לעשות הלוך ושוב שוב ושוב" הוא התעקש. הוא עמד עם השקיות בשתי ידיו וחיכה שאפתח לו את השער. לקחתי את שאר השקיות ומיהרתי לפתוח לו.

"משהו טוב קורה היום?" הוא שאל אותי בשעה שהיגשתי לו מים קרים.

"מה כוונתך?" שאלתי מבולבל.

"הפרחים..."  הוא הצביע על זר הפרחים שהנחתי על הספה.  "בשביל חברה?" הוא הוסיף.

"לא!... אני מתכוון..." שזה בשביל האדון שלי? לא!! זה נשמע מוזר. "משהו כזה..." אמרתי לבסוף.

"אוקיי.הבנתי.  תודה על המים." הוא פנה לכיוון הדלת.

"תודה רבה" לוויתי אותו עד השער.
מיד לאחר לאחר שלקחתי את הדברים שלי לחדר קיבלתי מסרון מאוון. באוטובוס סימסתי שאני חוזר הביתה ושאלתי אותו מתי הוא מסיים את הצילומים.

יש ארוחת צוות,אז יש סיכוי שאבוא יותר מאוחר משציפיתי. לבינתיים תזמין משהו לאכול, אכין לך משהו טעים שאחזור. ביי

איו לי על מה להיות מאוכזב,הרי אני זה שהבריז לו מארוחת הבוקר. אם כבר מדברים על ארוחת בוקר כבר שתיים עשרה ועדיין לא אכלתי.
רצתי מהר למחשב וחיפשתי באינטרנט מתכון למאכלים קלים להכנה. היו הרבה אופציות. בחרתי ללכת על נודלס מוקפץ עם ירקות.

חיטטתי בכל שקית ושקית שהייתה במטבח בשביל למצוא את המתכון הדרוש לי.

אני כבר בקיא בהפעלת המכשירים שבמטבח.

ההכנה הייתה אמורה לקחת  בערך חצי שעה,אבל לקח לי יותר זמן ממה שחשבתי. לפחות הצלחתי לסיים להכין את זה מבלי לשרוף שום דבר בשונה למה שאוון אמר שיקרה אם אנסה לבשל אי פעם.

לפני שהספקתי להתפעל מעבודתי,נשמע צלצול בדלת.

אוון?

רצתי ופתחתי את הדלת.

"מה קרה? ציפית למישהו אחר?" מקס עמד מולי. "אתה מתכוון לגרום לי לעמוד לעוד הרבה זמן?" נשמע צחוק בקולו.

"מצטער. בוא תיכנס" זזתי מהכניסה.

"אוון עדיין לא חזר" סגרתי את הדלת.

My SaviorWhere stories live. Discover now