נקודת מבט: אוון
כשפסעתי לסלון סטאר ישב בספה עם ספר ביד.
"בוקר טוב" ניגשתי וחיבקתי אותו מאחור.
"בוקר" הוא הרים את מבטו מהספר והביט בי. נתתי לו נשיקה קלה על השפתיים.
"אני הולך להכין את ארוחת הבוקר" פניתי למטבח.
"אני בא לעזור" סטאר בא בעקבותיי.
את המצרכים הזמנו להיום,אז הם עדיין לא הגיעו. הסתפקנו רק בחביתה מקושקשת ושוקו חם.
"רוצה לבוא איתי היום לעבודה?" שאלתי את סטאר בשעה שאכלנו את ארוחת הבוקר.
"תגיד לי שאתה צוחק" הוא השמיע אנחה.
"לא,אני לא. אני רוצה שתהיה קרוב אליי"
"תגיד אוון אתה טיפש או שאתה עושה את עצמך? אתה אף פעם לא לומד לקח,אה?
"מה בעיה בזה שאני מביא חבר לעבודה? או שאתה רוצה שאגיד שאתה המאהב שלי?" מאהב? כל כך מוזר לומר את זה,אבל אני אוהב את הצליל של זה.
"אם אתה לא רוצה,אני לא מחייב אותך" הוספתי.
"יש משהו שאני צריך לעשות,אז אני לא יכול לבלות את כל היום איתך בעבודה" סטאר אמר.
"כל היום? יש לי רק צילומים של שעה שעתיים. אחרי זה אני פנוי"
"אם זה ככה אין לי בעיה להצטרף אלייך"
"תודה. נאכל יחד אחרי הצלומים בחוץ" פיניתי את הצלחות מהשולחן. "בוא נצא שלא נאחר"
"לא ראיתי את מיקה וסקאי כבר הרבה זמן. הם עדיין אצל הידידה שלך?" סטאר שאל בשעה שנהגתי. הוא ישב במושב הקדמי."לא. הם אצל ההורים שלי. כריסטין היא וטרינרית,אז יש לה די הרבה חיות לטפל בהם"
"היא חברת ילדות שלך?"
"לא. היכרתי אותה רק בשנים האחרונות דרך מקס"
"אה הבנתי"
"הגענו" החנתי את הרכב.
בשעה שצעדנו סטאר לא הפסיק להתבונן מסביבו בזהירות.
"אל תדאג. בטוח כאן" ניסיתי להרגיע אותו.
"אוון, איפה היית עד עכשיו? אנחנו עומדים להתחיל עוד פחות מרבע שעה. מהר לך לחדר ההלבשה,קמילה מחכה לך שם" האנה מיהרה לכיווני. היא הביטה בסטאר ושוב המבט שלה חזר אליי. היא הביטה בי במבט של מי זה?
"אני רוצה הסבר על הכל אחרי זה.תמהר!!" היא הסתלקה.
כמו שהיא אמרה הלכנו לחדר ההלבשה וקמילה חיכיתה לי בפנים.
"תכנס לתא ותחליף לבגדים האלה" קמילה הניחה את הבגדים בידיים שלי. "תעשה את זה כמה שיותר מהר!"
YOU ARE READING
My Savior
Romanceפארק סון ג'ין הוא נער יתום שמתגורר בסיאול. הוא עבר התעללות מצד חבריו לכיתה על היותו חריג - הומוסקסואל. ההמתנה שלו להזדמנות לברוח מחייו המייסרים הגיעה לקיצה, כעת יש לו ההזדמנות והיכולת לברוח לחוץ לארץ ולהתחיל חייים חדשים. ~~~...