נקודת מבט: סטאר
מיד כשהקצתי,נכנסתי למקלחת למשך זמן ארוך ונסחפתי אל אתמול בלילה. מילותיו של אוון עדיין מהדהדות בראשי. באותו רגע לא הצלחתי להביא את עצמי לומר משהו אחרי הווידוי שלו,ולא שהיה לי משהו לומר.
לא משנה כמה פעמים שטפתי את הפנים, העיניים שלי עדיין עייפות. לא הצלחתי לעצום עין עד לפנות בוקר. העברתי את הלילה במחשבות אין אני אמור להתנהג עם אוון למחרת. המסקנה היחידה שהגעתי אליה היא להתחמק ממנו עד שאמצא פתרון יותר טוב.
החלטתי למשוך את הזמן ולצאת לסלון רק לאחר שאוון לא יהיה בבית. אני בטוח שיש לו עבודה היום.
שמתי על עצמי פוטר אפור ומכנס ג'ינס שחור ויצאתי מהחדר זמן אחרי שהשתחרר בבית שקט מוחלט ולא היה סימן לאוון.
כמו שקוויתי הוא לא היה בסלון.
אבל לפני שהספקתי לשבת שמעתי רעש מהמטבח. מיהרתי לכיוון המטבח.
אוון עמד על ברכו וניסה להרים את הצלחת שהתנפצה לרסיסים.
ששמע את צעדיי קרוב אליו הוא הרים את מבטו. "סטאר, אתה...אייי!"
"אוון,אתה בסדר?" ניגשתי אליו מיד שצעקה נפלטה ממנו.
"אני בסדר"
"אתה מדמם. לא היית צריך לגעת בזכוכיות האלה בידיים חשופות" הוא דימם בכף ידו הימנית קרוב לאגודל. החתך היה דיי רציני. לקחתי מהשיש נייר וניסיתי לעצור את הדימום.
"זה רק חתך. צריך רק לעצור את הדימום ולחטא אותו" הוא אמר בחיוך מאולץ מסיר את ידי שאחזה בידו. הוא קם בזהירות, נמנע מלדרוך על שאר הזכוכיות שבריצפה. "אלך להביא ערכת עזרה ראשונה מהחדר שלי" הוא נעלם מהמטבח מבלי שהספקתי אפילו להציע לו את עזרתי.
ניקיתי את הדם שטיפטף על הריצפה. הושטתי את הידיים להרים את הזכוכיות שנשארו , אבל מבלי ששמתי אוון הגיע ותפס את ידי. הוא הבהיל אותי שמעט איבדתי משקל ונפלתי. הוא מיהר וכרך סביבי את זרעותיו וכך האזין את המשקל שלי.
"מה נראה לך שאתה עושה? לא אמרת שזה מסוכן לגעת בזכוכית בידיים חשופות לפני כמה דקות?" זרעותיו עדיין היו כרוכות סביבי.
כשלא אמרתי דבר הוא הסיר את זרעותיו והתרחק ממני. "מצטער שהגבתי בצורה כזאת. לא רציתי שתיפצע" אחרי שתיקה. "אני ארים את זה אחר כך בעזרת יעה או אשאב אותו. אתה בסדר,נכון?" הוא שאל. הנהנתי מבלי להרים אליו את מבטי.
"אני הולך לחטא את הפצע" הוא הלך לכיוון בסלון. לאחר רגעים ספורים הלכתי בעקבותיו.
אוון התיישב על הספה. הוא הזעיף פנים ששפך על הפצע אלכוהול.
"אני אעזור לך לשים את זה" ניגשתי והתיישבתי מולו כשראיתי שקשה לו לשים לעצמו את התחבושת.
YOU ARE READING
My Savior
Romanceפארק סון ג'ין הוא נער יתום שמתגורר בסיאול. הוא עבר התעללות מצד חבריו לכיתה על היותו חריג - הומוסקסואל. ההמתנה שלו להזדמנות לברוח מחייו המייסרים הגיעה לקיצה, כעת יש לו ההזדמנות והיכולת לברוח לחוץ לארץ ולהתחיל חייים חדשים. ~~~...