Christmas Special Episode 2

157 16 0
                                    

မိုးစက်​ရေချိုးပြီး​တော့ ​အောက်ဆင်းလာကာ..

"ဝဏ္ဏ မင်းတို့ကိစ္စပြီးပြီလား.."

"ဘာကိစ္စလဲ..မိုးစက်မင်း​နော်.."

"ဟား...ဟား... Cookie လုပ်တာ ပြီးပြီလား​မေးတာပါကွာ..မင်းကဘာထင်လို့လဲ"

"ဘာမှမထင်ဘူး...ပြီးပြီ လာမြည်းကြည့်..."

"အင်း.." ဆိုပြီး တစ်ခု ​ကောက်စားလိုက်​တော့

"ဝိုး...အရမ်း​ကောင်းတယ်.​တော်တယ်..​တော်တယ်.."

"ငါက ဝိုင်းကူရုံပါပဲကွာ..​ယောပဲ အကုန်လုပ်တာ.."

"ဟုတ်လား..​ယော..မင်း​တော်တယ်.."

"ဟား...အဲ့​လောက်လဲမဟုတ်ပါဘူးကွာ..."

"အင်းပါ..အင်းပါ..မင်းတို့​ရေချိုးမယ်ဆို​ပြော​နော်. "

"ငါချိုး​တော့မယ် မိုးစက်.."

"အင်း..အင်း..​ယော​ရော.."

"ဝဏ္ဏပြီးမှပဲချိုး​တော့မယ်. "

"ဟုတ်ပါပြီ..ဝဏ္ဏငါ့အခန်းထဲမှာဝင်ချိုးလိုက်...မင်းသိတယ်မလား.."

"အင်း..သိတယ်..သိတယ်.."
ဆိုပြီး အ​ပေါ် တက်သွား​လေသည်...

"ဟို​ကောင်​တွေပြန်မလာ​သေးဘူးလားကြာလိုက်တာ...ဖုန်းဆက်ကြည့်ဦးမှ" ဆိုပြီး ဖုန်း​ခေါ်​နေသည်..

တစ်ဖက်တွင်လည်း..

"​သော်ခ လိုချင်တာ​တွေ အကုန်ယူမ​နေနဲ့...​နောက်ကျ​နေဦးမယ်...ဝသန်​ပြောထားတယ်​နော် ၆နာရီအပြီးလုပ်ရမှာ..."

"​အေးပါ သိပါတယ် အဲ့​ကောင်နှစ်​ကောင် ro ဖို့ကို ငါတို့က လုပ်​ပေး​နေရတယ်..ကြည့်လို့ကိုမရဘူး"

"ဟား..ဟား...မင်းကလည်း ကူညီ​ကောင်းပါတယ်ကွာ.."

"အာ့ဆို အာဘွား​ပေး"

"​အမ် ဘာဆိုင်လို့လဲ သော်ခ က​လေးမဆန်စမ်းပါနဲ့ကွာ..လူ​တွေအများကြီးရှိတယ်.."

"ဒီနားမှာ ဘယ်သူမှမရှိဘူး..​ပေးမှာလား...​မ​ပေးဘူးလား.."

"NO!.."

"ရတယ်​လေ.." ဆိုပြီး ခွန်းသကို နံရံမှာဆွဲကပ်ကာ ​သော်ခက အ​ရှေ့က ပိတ်ထားတာမို့..

"ဖယ်စမ်း..​သော်ခ သူများ​တွေမြင်ကုန်မယ်.."

"မြင်ပါ​စေ​ပေါ့ ကိုယ့်ရည်းစားကိုယ်နမ်းတာပဲကို.."

"မင်းကကွာ...🤦‍♀️"

"လုပ် မြန်မြန် မင်းလုပ်​နေတာနဲ့လူ​တွေလာ​တော့မယ်.."

"ပြီး​ရောကွာ.." ဆိုပြီးနမ်းမလို့ ​​သော်ခ နှုတ်ခမ်းနား​ရောက်ခါနီးမှ...ဖုန်းဝင်လာတာ​ကြောင့်..

"ဟာ..ဘယ်သူလဲကွာ..."

"မိုးစက်😂😂"

"ဒီ​ကောင်က​တော့. ​ပေး...
ဘာလဲ​ပြော အဖျက်သမား.  "

"ဘာ...မင်းတို့​သေ​နေပြီလားသိရ​အောင် လှမ်းဆက်တာ. ဘာအဖျက်သမားလဲ"

My Youth is Yours {U/Z}Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon