Chapter 20 {U/Z}

263 24 0
                                    

"တီ....တီ....တီ...." အိမ်​ရှေ့က ကားဟွန်းတီးသံ​ကြောင့်

"​မေ​မေ ပိုင်တို့ လာပြီထင်တယ် သားသွား​တော့မယ်​နော်..."

"​အေး..​အေး..သား​ရောက်ရင် ​မေ​မေတို့ကို ဖုန်းဆက်ဦး​နော်.."

"ဟုတ်...." ဆိုပြီး ဝသန် Luggage ကိုဆွဲပြီး​ပြေးထွက်သွား​တော့ ဝသန့်မေ​မေက ​နောက်က လိုက်လာရသည်..

ဝသန် အိမ်​ရှေ့တံခါးကို တွန်းဖွင့်​​ကာ မိုးစက်တို့ကားဆီသို့ အမြန်သွားလိုက်သည်...

"ပိုင်...​စောင့်ရတာကြာသွားလား ငါ​မေ​​မေ့ကို နှူတ်ဆက်​နေလို့"

"ရပါတယ်ကွ.. မကြာပါဘူး အ​နောက်က မင်း​မေ​မေလား" လို့ ပိုင်မေးမှ ဝသန်လှည့်ကြည့်​တော့ ​မေ​မေ က သူ့​နောက်လိုက်လာတာပဲ...

"အင်း ဟုတ်တယ် ငါ့​မေ​မေ"

"အဲ့ဒါဆို နှုတ်ဆက်လိုက်ဦးမယ်" ဆိုပြီး ကားထဲက ထွက်လာတော့ မိုးစက်ရဲ့ ​ဖေ​ဖေနဲ့​မေ​မေပါဆင်းလာကြ
သည်..

"အန်တီ...သားက ဝသန့်သူငယ်ချင်း မိုးစက်ပိုင်ပါ... ဒါက သား​ဖေ​ဖေနဲ့​မေ​မေ.. အန်တီ​ချောတာပဲ ဝသန်က အန်တီနဲ့တူတာ​နေမှာ😁😁😁"

"အယ်...သား​လေးက အသွက်​လေးပဲ အဲ့​ဒါ​ကြောင့် အိမ်ကသားက အဲ့​လောက်ချစ်​နေတာ...​သား​လေးလဲ အ​ချော​လေးပါပဲ​​နော်...​သြော် အမတို့ ​တွေ့ရတာဝမ်းသာပါတယ်..အိမ်ထဲဝင်ပါဦးလား"

"ရပါတယ်..မဝင်​တော့ဘူး ​တော်ကြာဟိုဘက်ကို ဝင်ရင် တအား​မှောင်​နေမှာဆိုးလို့ ညီမ​​လေးရဲ့"

"​သြော်..ဟုတ်ကဲ့ပါ..အဲ့ဒါဆို ကျွန်မရဲ့သား​​လေးကို ဂရုစိုက်​ပေးပါဦး​​နော်...သား...လိမ်လိမ်မာမာ​နေ​​နော်..ပြန်လာချင်တဲ့​နေ​ကျရင် ​မေ​မေတို့ကို ဖုန်းဆက်လိုက်နော် လက်မှတ်စီစဥ်​ပေးမယ်..."

"ဟုတ်"

"ဝသန်ကို စိတ်ချပါအန်တီရဲ့ ဘာမှမဖြစ်​စေရဘူး ဟီး..."

"ဟုတ်ပါပြီရှင်" ဆိုပြီး မိုးစက်​ခေါင်း​လေးကိုပုတ်ပြီး ရယ်​နေသည်...

"ဒါဆို သွားလိုက်ဦးမယ်​နော် ညီမ​လေး သားကို စိတ်ချပါ ကျွန်မတို့လည်းရှိတာပဲ..."

"ဟုတ်ကဲ့ပါ အမ ​​ကျေးဇူးပါ.."

"ရပါတယ် " လို့​ပြောပြီး သူတို့အားလုံးကား​ပေါ်တက်ကာ ခရီးစခဲ့ကြသည်...

"ဝသန်..အိပ်ချင်ရင်အိပ်​နော်..နားတဲ့​နေရာ​ရောက်ရင်နှိုးလိုက်မယ်.."

"အင်း...ငါမအိပ်ချင်ဘူး ရတယ်" ဆိုပြီး စာအုပ်ဖတ်​နေသည်.. ဒီ​ကောင်က​လေ အား​နေရင် စာအုပ်ပဲဖတ်​နေတယ် ပျင်းစရာကြီး လို့ မိုးစက်စိတ်ထဲက​ပြောပြီး ခုံကိုမှီကာ မျက်လုံးမှိတ်ထားလိုက်သည်..

ခန​နေ​​တော့ ဝသန့်ပုခုံး​တစ်ဖက်​လေးသွားတာ​ကြောင့် ​ခေါင်း​စောင်းကြည့်လိုက်​တော့ ပိုင်..."ဟား...ဟား...ငါကို နှိုးမယ်​လေးဘာ​လေးနဲသူက အရင်အိပ်​ပျော်သွားတယ် တကယ့်ဟာ​လေး" ဆိုပြီး မိုးစက် မှီလို့​ကောင်း​အောင် ပုခုံးကို ​အောက်နည်းနည်း ချ​ပေးလိုက်သည်...ဝသန်...မိုးစက်ကို အဆင်​ပြေ​အောင်လုပ်​ပေး​နေတဲ့အချိန် မိုးစက် ​မေ​​မေက လှည့်လာပြီး..

My Youth is Yours {U/Z}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora