víkend v kempu

419 25 5
                                    

Dneska je konečně pátek a my se s klukama dohodli, že pojedeme do jednoho kempu.
Taťka bude prý rád, že o víkendu budu někde s kamarády jinak bych musela být zase doma sama...
Pořád musí jezdit někam daleko, nemáme na sebe ani moc času, což mě opravdu štve, protože se mu nemohu svěřovat, prostě má pořád práci a čas má jen večer, ale to je z té práce už unavený.....
O mém zpěvu ví, celou dobu si to prý myslel takže, když jsem mu to řekla nebyl moc překvapený, ale byl strašně rád.

Už je 9:00 a já si chystám věci, zachvíli má přijít Julie, která si věci balila už včera. Vůbec nevím co si do takového kempu mám vzít, nikdy jsem do žádného kempu nejela. V mém batohu zatím nebylo vůbec nic, žádné oblečení ani žádné věci...

Madi pojď dolů, je tady Julie” křikl na mě taťka ze zdola. Okamžitě jsem seběhla schody a ve dveřích uviděla Julie s obrovským batohem.

ahoj Julie, tak pojď nahoru” řekla jsem a ukázala rukou ať jde za mnou. Julie si položila batoh v našem obývacím pokoji a šla společně semnou do mého pokoje.

doufám, že už máš něco zabaleného” prohodila Julie, přišla dříve, aby mi s tím pomohla, ale čekala že budu mít něco už zabaleného. Já na ni hodila můj klasický výraz, když něco zapomenu nebo když něco nemám.

jasně takže nemáš nic zabaleného, to jsem čekala” promluvila zase Julie a já se na to jen pousmála.

nevím co si do takového kempu mám vzít...” řekla jsem směrem k Julie, která už stála u mé skříně a vybírala oblečení, které si mám vzít.

Hodinu nám trvalo vybrat oblečení, které si sebou vezmu, ale nakonec jsme to s Julie dokázaly.
S klukama jsme měli sraz až ve 12:00 takže jsme se s Julie stihly ještě najíst.
Zase jsem nám udělala špagety, na nic víc jsem se nezmohla.

co ty a Reggie, vůbec jsi o něm poslední dobou nemluvila” prohodila jsem, když jsem nesla na stůl talíře s jídlem.

chodíme spolu každý den ven, ale nechodíme spolu” řekla Julie trochu posmutněle, na její odpověď jsem jen kývla a společně jsme se pustily do jídla.

Právě je 12:54 a my s Julie čekáme u nás před barákem až kluci přijedou autem, jeli si ještě něco zařídit, ale měli by být už zachvili tady.

no hurá!” křikla Julie, když viděla jak přijíždí kluci.
Reggie, který řídil, zastavil před naším domem a společně s Lukem a Alexem vystoupil.

no to je dost že jste tady” prohodila jsem směrem ke klukům.

taky tě rádi vidíme Madi” odpověděl mi Reggie a hned si to zamířil k Julie, aby jí pomohl s tím obrovským batohem.

ahoj” řekl Luke, který přišel ke mně a chtěl mi pomoct s mým batohem.

ahoj...” odpověděla jsem mu s úsměvem, chvíli jsem se mu koukala do očí, ale pak mi došlo, že na nás všichni koukají tak jsem sklonila hlavu.

Julie jako vždy si sedla na místo spolujezdce a já byla v zádu s Alexem a Lukem. Cesta byla strašně dlouhá, ale také zábavná! Všichni jsme měli po cestě hlad a tak jsme se stavili v McDonaldu, kde si každý dal to na co měl chuť. Po cestě jsme si vyprávěli naše dobrodružství, které jsme zažili, samozřejmě jsme hráli i nějaké slovní hry, aby nám cesta ubývala rychleji.

Když už jsme byli konečně na místě bylo asi 16:00, vytáhli jsme věci z kufru a šli do našich chatek. Já měla chatku s Julie samozřejmě a kluci byli v chatce spolu. Vybavovala jsem si těch pár věcí, které jsem si sebou vzala, když v tom kluci přišli, podle nich, se skvělým nápadem.

hele holky co takhle se jít projít támhle do toho lesa” vykřikl Reggie nadšeně. Nemyslela jsem, že je to dobrý nápad, ale nezbylo mi nic jiného než souhlasit.
Vzala jsem si na sebe černé legíny nad pas, černé crop-top tričko a šedivou mikinu. Venku se totiž už ochladilo, takže jsem si radši tu mikinu vzala.

tamhle je takový potok můžeme se tam jít podívat jestli chcete” zeptal se nás Alex, který to tady znal na zpaměť.

jo pojďme tam” odpověděla jsem mu, protože fakt miluju přírodu a tak mi nevadilo si procházku ještě o něco protáhnout.

Když jsme byli u potoka bylo tam větší chladno, ale mě to nezastavilo a začala jsem si sundávat boty, chtěla jsem si jen smočit nohy, ale díky mé šikovnosti jsem tam spadla celá.

Madi jsi celá?” zeptal se vyděšeně Luke a pomáhal mi z vody ven, za to Julie se nemohla přestat smát.
Jakmile jsem vylezla z vody nedalo to ani Alexovi a Reggiemu a začali se mi taky smát.

to vypadám až tak strašně?” zeptala jsem se jich a musela se pousmát, protože tohle se fakt poštěstí vždy jen mně.

vypadáš úžasně” prohodil Alex a stále se mi smál. Nevadilo mi, že se mi smějí, protože kdyby tam spadl někdo z nich nejspíše bych se taky neudržela a musela se smát.

na vem si moji mikinu” řekl Luke a začal mi podívat mikinu, byla mi opravdu strašná zima, přeci jen už se stmívalo a já byla celá promáčená.
Mikinu jsem si na sebe okamžitě navlékla a všichni jsme se vydali zpět do kempu.

víš že jsi fakt praštěná?” prohodil Reggie po cestě a stále vzpomínal na to jak jsem zahučela do vody.

alespoň někdo z nás musí být něčím úžasný ne?” řekla jsme a hned na to se začala smát.
Když jsme šli směrem ke kempu všichni jsme si zpívali písničku, kterou jsme předvedli na té soutěži, tím jsme se zabavili a cesta nám utekla rychleji.

Když jsme s Julie přišly do chatky začala jsme se hned převlékat z těch mokrých věcí co jsem měla na sobě.

makej zachvili máme být venku” křikla na mě Julie, když viděla že jsem se sotva svlékla s mokrého prádla.

však už budu prosimtě” odpověděla jsem ji naprosto klidně a hledala oblečení co si na sebe vezmu. Julie mi mezitím sebrala mokré prádlo a pověsila ho na šňůru, aby uschlo.

Když už jsem konečně byla ustrojená mohly jsme s Julie vyrazit ven, kde čekali kluci u ohniště.

ty máš úplně to samé oblečení co jsi měla když jsme šli na procházku” řekla Julie hodně udiveně.

ne rozhodně nemám stejné oblečení, je to jen hodně podobné” odpověděla jsem ji a zatáhla ji za ruku ať sebou hýbne.

Když jsme s Julie došly k ohništi každá jsme si sedla úplně jinam. Julie si samozřejmě sedla vedle Reggieho a já si sedla mezi Alexe a Luka.

proč vůbec nejel Willie?” zeptala jsem se Alexe nechápavě.
Alex nám totiž ve středu říkal, že by chtěl, aby jel s námi Willie a nám to samozřejmě nevadilo a tak jsem nechápala proč tu dnes není.

musel někam s rodičema odjet, ale prý mi to vynahradí” odpověděl Alex posmutněle. Bylo mi líto, že nemůžeme více poznat Willieho, ale tak snad tedy příště.
Společně jsme na klacky napíchli buřty a dali jsme je nad oheň.

hele líbí se vám někdo?” promluvil z ničeho nic Reggie. Nechápala jsem proč se ptá zrovna na tohle, o co mu jde?

Reggie....” napomenul ho Luke a hodil po něm vraždící pohled.

no co, mě to zajímá a jsme přeci dost blízký kamarádi na to abychom si mohli říkat takováto tajemství...” řekl Reggie a podíval se na Luka s úsměvem.

já to beru, každý řekne jestli se mu někdo líbí a když bude chtít může říct kdo” prohodila zase Julie, my ostatní jsme na to tedy kývli.
Reggie má většinou úžasné nápady, ale tenhle nápad byl zatím nejhorší..

*Ahojky tak po delší době je tu další část, doufám že se vám bude líbit! A takže doufám že jste si užili Vánoce a strávili je v klidu doma s rodinou, přeji vám krásnou neděli a snad co nejdříve napíšu další příběh!*

kamarádství nebo něco více?Kde žijí příběhy. Začni objevovat