Dnes je neděle večer a já stále myslím jen na jedno. A to na Luka.
Nikdy bych neřekla, že bychom my dva mohli být spolu.
Jsem s ním tak šťastná...je až neuvěřitelný jak si my dva rozumíme, jsme jako jeden člověk.Včera jsme s Lukem přijeli kolem půl páté. Seděli jsme v autě a já se na něj nemohla přestat dívat, miluju na něm úplně všechno až do posledního detailu.
Luke mě večer vzal ještě na krátkou procházku, abychom si promluvili...Šli jsme do místního parku, stáli jsme naproti sobě, drželi jsme se za ruce a čekali co z toho druhého vypadne.
„jsi to nejlepší co mě v životě mohlo potkat” řekl a přitáhl si mě k sobě blíže. Ruce mi položil na boky a podíval se mi hluboce do očí.
Projel mnou divný, ale příjemný pocit.„chtěl jsem ti říct jednu důležitou věc” bála jsem se co mi chce říct. Co když pro něj to líbání nic neznamenalo. Koukala jsem se mu nervózně do očí a čekala co mi chce říct.
„povídej...” řekla jsem tišeji a byla opravdu nervózní.
„strašně moc tě miluju...” řekl Luke a přitáhl si mě do polibku. Ruce jsem mu dala kolem krku a užívala si naši chvíli. Jakmile jsme se odtáhli z našeho krásného polibku měla jsem v plánu mu říct úplně to samé.
„taky tě miluju...” řekla jsem šťastně a objala ho. Miluju ten pocit být v objetí s někým na kom vám opravdu záleží.
„takže to teď znamená....že jsme pár?” když toto Luke dořekl srdce se mi rozbušilo o sto šest.
Představa, že se s ním budu držet za ruku každý den, že ho budu moct každý den objímat, ležet vedle něj a vyznávat mu svoji lásku...je ta nejkrásnější představa!„ehm...no asi jo” nevím jaké to je být ve vztahu. Nikdy jsem nikoho neměla...
S Lukem jsme pak ještě chvíli byli v parku, sedli jsme si na lavičku a povídali si o dnešku. Luke mi řekl všechno...že od prvního dne co mě viděl věděl, že jednou skončíme takto.
Smála jsem se s ním a cítila se krásně.
S Lukem jsme se shodli, že o našem vztahu prozatím nikomu nic neřekneme... chceme mít alespoň zatím soukromí.Teď už jdu, ale spát. Zítra je pondělí a normálně vstávám do školy. Vím, že jsem Luka viděla v sobotu, ale potřebuji ho vidět zase.
Probouzí mě zvonění mého budíku a já okamžitě vstávám z postele ke skříni. Vyberu oblečení, které se mi nejvíce líbí a mířím do kuchyně si dát snídani.
„dobré ráno tati” zdravím po ránu taťku, který sedí na gauči a kouká se na televizi.
„dobré ráno Madi! Jak ses vyspala?” zeptal se mě unaveně taťka. Jsem strašně ráda, že teď semnou bude dlouho doma a hlavně, že je zdravý a nic se mu nestalo.
„no...ještě bych si přispala, ale jinak dobře a co ty? V pohodě? Nebolí tě nic?” ptala jsem se taťka starostlivě. I když doktoři řekli, že bude v pohodě stále o něj mám strach.
„Madi...nestresuj se. Jsem v pořádku, kdyby něco tak ti napíšu, teď už bez do školy” vzala jsem si batoh, dala taťkovi pusu na rozloučenou a vydala se do školy.
Do školy jsem šla sama...ráno bylo příjemné počasí a já si alespoň pročistila hlavu.
Došla jsem do školy a svoje věci si dala do skříňky. Julie jsem zatím nepotkala, nemám vůbec tušení kde by mohla být.
Vzala jsem si učebnice na hodinu matiky a šla do třídy. Ve třídě už byli skoro všichni až na Julie a Reggieho. Rozhodně jsou někde spolu!Hodina už začala a po chvíli přišla Julie a s ní i Reggie... Byli vysmátí jak malé děti. Co asi spolu dělali? Co když spolu chodí?
Hodina matiky proběhla v pohodě, s Lukem jsme si vyměnili pár nenápadných pohledů, ale to bylo vše.
Už uběhly 4 vyučovací hodiny a zachvíli měla začínat hudbení výchova. Šla jsem zrovna ze záchoda, když v tom mě někdo chytl za ruku a přitáhl si mě k sobě za roh. Byl to Luke, kdo jiný. Zády jsem byla opřená o zeď a dívala jsem se mu do očí.
„co to děláš?” řekla jsem nechápavě. Co kdyby nás někdo viděl...
Luke mi neodpověděl, dal ruce na zeď a začal mě líbat. Nechtěla jsem se líbat zrovna tady a teď, ale bránit jsem se taky nechtěla a tak jsem Luka nechala dělat to co chtěl.
Po dlouhém a krásném polibku, mě Luke chytl za ruku a chtěl mi něco strašně ukázat.
Šli jsme směrem k tělocvičně a já nechápala proč jdeme zrovna sem.„tak co mi chceš ukázat?” řekla jsem nechápavě.
„podívej se do leva” řekl Luke a rukou mi ukázal směrem na Julie a Reggieho. Stála jsem na místě a nemohla uvěřit vlastním očím. Julie se líbala s Reggiem? Co to? Jaktože nevím o tom, že jsou spolu.
Julie a Reggie už odcházeli od tělocvičny a my rychle utekli do třídy. Doufám že si nás nevšimli.
Hudbení výchova byla fakt super, nebyla tam Carrie a ta její parta, takže jsem se tam tak nějak bavila s každým.
Den utekl jako voda a já už byla doma a sledovala s taťkou nás oblíbený film.
„tak co ty a ta vaše kapela? Budete mít v bližší době koncert?” ptal se mě zvědavý taťka.
„no já ani nevím, ale myslím že teď nic nemáme v plánu” řekla jsem a dále sledovala film. Taťka už více otázek neměl a tak jsme se zase začali věnovat filmu.
Film skončil a já si šla lehnout do pokoje...byla jsem unavená. Chystala jsem se jít spát, když v tom mi na mobil prišla zpráva.
”dobrou noc Madi...miluju tě ” napsal Luke a já se začala červenat, miluju ty jeho zprávy na dobrou noc.
” dobrou noc...taky tě miluju ” odepsala jsem mu a tentokrát už šla spát.
S Lukem jsem zamilovaná až po uši..*ahojky tak tady je další část! Není nic moc, ale doufám že se vám bude líbit!💕 *
ČTEŠ
kamarádství nebo něco více?
Hayran Kurgupříběh je o 16ti leté dívce jménem Madison, která miluje hudbu, ale od té doby co přišla o mámu se jí zpívání hnusí. Její nejlepší kamarádka Julie ji, ale nakonec přesvědčí a tak se Madison přidá ke klučičí kapele, kde potká kluka ke kterému cítí ně...